Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a KGK?
Ismertető a játékról
Gyorstalpaló - Szabályok
Teljes szabálykönyv
Alternatív szabályok
Beszélgetés a tervezővel
KGK-t forgalmazó boltok
Chat, üzenőfal
Fórumok
Szavazások
Írások, novellák
Gyakori kérdések
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
KGK csere-bere (123)
KGK-ról általában (2080)
Melyik lapokat szereted legjobban a Káosz Galaktika Kártyajátékban? (112)
Szeretnél-e új Káosz Galaktika Kártyajáték kiegészítőt? (41)
Kombók és paklileírások (91)
Ami a szabályokból nem derül ki. (62)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
Nézet:
8. szintü törpe maxról indult bátorságotpróbálni...



Rutinfeladatnak indul, amikor egy kereskedő felkér, hogy raktárát őrizd reggelig, amikor is az árut hajóba rakodják. Egész éjszaka fennmaradni, nem egy nehéz feladat. A legapróbb neszre is éberen fülelsz, és felkészülsz a támadásra. Nocsak, mi készül a raktár kifosztására - egy óriás harcikutya!

A te reflexeid a gyengébbek.

Az óriás harcikutya fogával megütött, 29 sebpontot vesztesz.

Odacsapsz. 32 ép-t sebeztél.

Az óriás harcikutya rád veti magát. 20 ép-t vesztesz.

Ütésed célt téveszt.

Az óriás harcikutya eltalált, 45 sebzést szenvedsz el!

Ütésed célt téveszt.

Az óriás harcikutya támadását nem tudod hárítani. 20 pontnyit sebződtél.

Zumm! 29 sebzés!

Az óriás harcikutya eltalált, 35 ép-t vesztesz.


Ez bizony csúfos vereség volt! Örülhetsz, hogy a csatát élve megúsztad...
 
Tettanbraug igazi nagyváros, még saját arénája is van! A közönség szórakoztatására, némi fizetség fejében bárki megküzdhet itt az elfogott szörnyekkel. Könnyű pénz, te is szerencsét próbálsz. Ellenfeled egy ezeréves szaggató!

Ellenfeledé a kezdeményezés

Az ezeréves szaggató melléütött!

Telitaláltat! 112 ép-t sebeztél.

Az ezeréves szaggató kihasználja gyenge védelmed, 46 életpontnyit sérülsz.

Kritikus ütés: Találtál, 226 ponttal csökkent az ép-je.


570 tapasztalati pontot kaptál!

Felhangzik a lelátókról az elismerő taps, te pedig meghajolsz. Jutalmad 211 arany!







ahhoz képest, h ezer éves, egész életképes.
 
nagy öröm számomra, h oly sok idö után újra írhatok ide.



Ezúttal különösen messzire kalandozol. Utad a Mehéri mocsár mellett vezet el. Óvatos vagy, mert tudod, hogy itt különösen ocsmány teremtmények tenyésznek. Egyszercsak a zavaros, fekete vízből előbukkan előtted egy ősföldből idézett athanox!

A te reflexeid a gyengébbek.

Az ősföldből idézett athanox kihasználja gyenge védelmed, 5 ép sebzést okoz neked.

Nem találtad el.

Az ősföldből idézett athanox apró karmával megütött, 9 ép sebzést okoz neked.

Telitaláltat! 57 ép-t vesztett.

Az ősföldből idézett athanox támadását nem tudod hárítani. 10 pontnyit sebződtél.

Kritikus ütés: Zumm! 114 pontnyit sebződött.

Az ősföldből idézett athanox apró karmával megsebesít. 4 sebzést kapsz!

Nem találtál...

Az ősföldből idézett athanox eltalált, 3 életpontnyit sérülsz.

Melléütöttél!

Az ősföldből idézett athanox rád veti magát. 8 pontnyit sebződtél.

Melléütöttél!

Az ősföldből idézett athanox lesújt rád. 11 sebzést kapsz!

Ellenfeled félrehajolt.

Az ősföldből idézett athanox apró karmával nem talált.

Nem találtad el.

Az ősföldből idézett athanox csak köröz körülötted.

Találtál, 59 sebzést kapott.


570 tapasztalati pontot kaptál!

Talán mégis jobb lett volna a mocsarat nagy ívben elkerülnöd!
 
Egyik reggel borzalmas morajra leszel figyelmes. Földrengés! Kirohansz házadból, és látod, hogy a hegyek mozognak, mintha nem éreznék magukat kényelmesen Földanya ölelésében! A megvadult lények pánikban menekülnek. Gyorsan visszamenekülsz házadba, nehogy eltiporjanak. Azonban otthonodat válaszja menedékül az egyik vérszomjas fenevad, egy császári orgyilkos!
Tiéd a kezdeményezés!
Kritikus ütés: Zumm! 176 ép sebzés.
570 tapasztalati pontot kaptál!

A földrengés lassan elül, de a táj képe kicsit megváltozott. A törpék által múltkor épített telepből nem sok maradhatott, építhetik újra!
 
A közeli Raia templom a jóság, fény és szeretet központja. Gyakran jársz ide, akár gyónni akarsz, akár lelki felüdülésre vágysz. Ma azonban elszörnyedve látod, hogy a templomot gonosz szörnyek hordája támadta meg! Kalandozótársaiddal együtt rögtön a templom segítségére sietsz. Amivel szembeszállsz, egy jeti szilkahajító!
Te ocsúdsz elsőnek.
Kritikus ütés: Találtál, 230 sebzés!
570 tapasztalati pontot kaptál!

A győzelmet együtt ünneplitek meg, Raia főpapja mindenkit borral és sült húsokkal vendégel meg. Jutalmad 219 arany!
 
Ahogy az erdőben sétálsz, vidám nótára leszel figyelmes. Ahogy közelebb mész, tábortüzet pillantasz meg, amely körül apró manócskák táncolnak. De minő szörnyűség, egy fának támasztva, három gúzsba kötött, felpeckelt szájú embert látsz. Ki kell őket szabadítanod. Az apró manók nem tűnnek komoly ellenfélnek - csatakiáltással ugrasz közéjük. Ekkor azonban a tűz mögül sötét árny emelkedik, egy fekete lovag!
Te ütsz először.
Nem találtad el.
A fekete lovag rád veti magát. 24 sebzést kapsz!
Kritikus ütés: Csapásod betalált, 250 sebzést kapott.
570 tapasztalati pontot kaptál!

Látva hatalmadat, a manók visítva menekülnek. Az emberek hálásak, hogy megmentetted őket a manók fogságából.
 
Gemina, a legendás druidanő erdeje mindig felüdülést jelent a pihenni vágyó látogatók számára. Egy tisztáson, a fűben pihensz, amikor jajveszékelésre leszel figyelmes. Egy apró tündérlányt látsz, aki egy fa tetején kapaszkodik rémülten. Alatta, a fa tövénél acsarkodik egy mélytengeri féreg!
Ellenfeled üt elsőnek.
A mélytengeri féreg csak köröz körülötted.
Kritikus ütés: Találtál, 226 ponttal csökkent az ép-je.
528 tapasztalati pontot kaptál!

A parányi tündérlány rettenetesen hálás a segítségedért.
 
A varkaudarok Tarkádia ősi, gonosz teremtményei. Állandó csínytevésen törik a fejüket, most is sötét dolgot műveltek - elrabolták a polgármester lányát, váltságdíjat követelve. Most azonban rossz lóra tettek, a kalandozók egymással versengve indulnak a hajadon megmentésére.
Egy csuklyát kanyarítasz magadra, hogy arcodat is eltakarja. Meggörnyedve, az árnyékba húzódva lopódzol be a varkaudar faluba. A leányt az egyetlen kőházban tartják fogva. A hátsó ajtón próbálsz feltűnés nélkül belopódzni, az azonban zárva van.
Zárnyitással próbálkozol. Ehhez sajnos kevés a te tudományod! A zárat szerencsére könnyedén nyitja egy mágikus tolvajkulcs. A kulcs ugyan elhasználódott, de bejutottál! Odabent a leányt a törzsfőnök ölebe őrzi. Csendben és gyorsan kell elintézned. Ellenfeled egy goblin halálosztó!
A harcot te kezded.
Kritikus ütés: Találtál, 72 ponttal csökkent az ép-je.
A goblin halálosztó csak köröz körülötted.
Csapásod betalált, 40 ép sebzés.
168 tapasztalati pontot kaptál!

A leányt a válladra kanyarítod, és uccu neki! Hangos kiáltozás hangzik fel mögötted. Füttyentésedre ott terem lovad, és máris vágtázol vissza a városba, mögötted egyre messzebb elmaradó, átkozódó varkaudarok csapata. A helytartó annyira boldog, hogy majdnem hozzád adja lányát! Amiről persze igyekszel lebeszélni. Jutalmad 55 arany!

Eddig 9 bátorságpóbát teljesítettél sikeresen.


Sajnos, elfogytak a cselekvéseid, többet most nem kalandozhatsz, pihenj egy kicsit! Legközelebb 23 perc múlva indulhatsz új kalandra.
 
Utad ezúttal Mandaerk ősi romjai közé vezet. Rejtett kincsek és elveszett rúnák után kutatsz. A hely igen fenyegetőnek tűnik - talán nem éjszaka kellett volna ide jönni. De már nem gondolhatod meg magad. Támadás ér, egy császári orgyilkos!
Te voltál a lassabb...
A császári orgyilkos mérgezett tőrével megsebesít. 54 ép-t sebez rajtad.
Kritikus ütés: Fegyvered lesújt. 232 életpontnyit sérült.
528 tapasztalati pontot kaptál!

Fúj, micsoda ocsmány lény! Folytatod a kutatást. Koszos leszel, és többször majd összecsinálod magad, úgy megijeszt egy-egy hang vagy elsuhanó árnyék, de kincset, azt sajnos nem találsz. Talán majd legközelebb!
 
Tettanbraug igazi nagyváros, még saját arénája is van! A közönség szórakoztatására, némi fizetség fejében bárki megküzdhet itt az elfogott szörnyekkel. Könnyű pénz, te is szerencsét próbálsz. Ellenfeled egy mocsári vérbéka!
Ellenfeledé a kezdeményezés
A mocsári vérbéka nyelvével támad. 13 ponttal csökken az ép-d.
Kritikus ütés: Telitaláltat! 74 ponttal csökkent az ép-je.
144 tapasztalati pontot kaptál!

Felhangzik a lelátókról az elismerő taps, te pedig meghajolsz. Jutalmad 41 arany!
 
nem semmi
 
24. szinten,bátorságpróbán tündérrel:

A környéken élő grokmadarak fészkeit gyilkos ragadozó fosztogatja. Sem a tojások, sem a kismadarak nincsenek tőle biztonságban. Meg kell állítanod a veszélyes ragadozót. A fészkeknél hosszú ideig állsz lesben. Végül a riadtan felröppenő madárfelhő figyelmeztet a veszélyre, A ragadozó egy vizenyős csápmester!

Elsőként mozdulsz.

Kritikus ütés: Találtál, 196 ponttal csökkent az ép-je.

A vizenyős csápmester támadását könnyen elkerülöd.

Kritikus ütés: Telitaláltat! 196 ponttal csökkent az ép-je.


596 tapasztalati pontot kaptál!

A madarak hálásan telepednek válladra.
Eddig 7 bátorságpóbát teljesítettél sikeresen.
 
Épp a kalandozók védőszentjéhez imádkozol a csendes, erdei oltárnál, amit hétvégeken mindig felkeresel, amikor egy felbőszült fenevad ront rád. A halálra szánt teremtmény egy sötét kaszás!
A harcot te kezded.
Melléütöttél!
A sötét kaszás kaszájával nem talált.
Megütötted, 30 sérülést szenvedett el.
A sötét kaszás melléütött!
Zumm! 35 ponttal csökkent az ép-je.
A sötét kaszás támadását könnyen elkerülöd.
Megütötted, 31 sebzést kapott.
168 tapasztalati pontot kaptál!

Dühödten rázod meg fejed, amiért a szertartás közben megzavartak, majd folytatod imád.

Eddig 6 bátorságpóbát teljesítettél sikeresen.

bátorságpróba 8. szinten barbárral
 
Abban a hihetetlen szerencsében van részed, hogy megpillanthatod a legendás repülő erődöt! Számos legenda kering erről a fantasztikus építményről. Futva követed a távolban repülő tüneményt, reménykedve, hogy esetleg megáll, talán le is száll, és bejuthatsz a belsejébe. Futás közben szinte teljesen meglep egy megrontott gemri!
Tiéd a kezdeményezés!
Telitaláltat! 33 sebpontot kapott.
A megrontott gemri támadását könnyen elkerülöd.
Fegyvered lesújt. 37 ép-t sebeztél.
A megrontott gemri támadását könnyen elkerülöd.
Eltaláltad, 25 ép-t vesztett.
120 tapasztalati pontot kaptál!

Mire a harc véget ér, a lebegő erőd sehol sincs! Rettenetesen dühös vagy, valószínűleg ebben az életben már nem lesz ilyen szerencséd…
 
Igy kell a létsíkvándorokkal bánni. Sajnos, a végén nem kaptam semmit :-(

Egy párhuzamos világban irtózatos mágikus háború dúlt, amely darabokra szaggatta a bolygót. A leghatalmasabb mágusok varázsereje konzerválta ezeket a keringő mikrovilágokat. Egy ilyen világra találtak kaput nemrégiben. Hajt az izgalom és a felvedezés, amikor a speciális kapu elé állsz.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Átlépve az ajtón, egy füves síkságra érkezel. A távolban erdő hullámzik, feletted valamilyen mesterséges gömb bocsát ki jótékony fényt. Azonban a látóhatáron jól látod a feszülő mágikus búrát, ami az atmoszférát tartja, és azon túl pedig a sötét űrt. Ekkor valami megmoccan mögötted. Egy félisteni hatalmú létsíkvándor!
Te ütsz először.
Ellenfeled félrehajolt.
A félisteni hatalmú létsíkvándor támadását könnyen elkerülöd.
Kritikus ütés: Zumm! 507 ponttal csökkent az ép-je.
1108 tapasztalati pontot kaptál!

Ki tudja, meddig tart a mikrovilág stabilitása. Az itt élő lények, ha szerencsések, akár több generáción át is szaporodhatnak, mire bekövetkezik a katasztrófa. Hosszan bolyongsz, felfedezed a zsebvilágot, végül fáradtan hazaindulsz.
 
Tiéd a kezdeményezés!

Kritikus ütés: Lesújtasz. 46 ép-t vesztett.
 
Tiéd a kezdeményezés!

Telitaláltat! 16 sebpontot kapott.

A szelvényes féreg csak köröz körülötted.

Megütötted, 21 ép-t vesztett.

A szelvényes féreg habozik támadni.

Zumm! 21 ponttal csökkent az ép-je.


48 tapasztalati pontot kaptál!
Kincset szereztél, ami egy csinos karkötő!
Látva, milyen hatalmas vagy, a hóhér menekülőre fogja. Gyorsan kiszabadítod az elgyötört Untrót, és együtt menekültök. Barátodnak megköszöni a segítségedet, aztán fájó szívvel búcsút vesztek - ő bújkálni lesz kénytelen a hegyekbe.

életpont: 6
 
Megtudod, hogy a Sötét Kos szerzetei ellopták az Élet Szent Kelyhét. Ha nem lenne jutalom, már akkor is szent kötelességed lenne a relikvia visszaszerzése. A szerzetesek búvóhelyét éjszaka közelíted meg. Leütöd az ajtónál álló őrt, majd belopódzol. A központi kincseskamrát vaskos, rácsos ajtó őrzi hatalmas lakattal.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Van itt azonban más őr is a rácsokon és a szerzeteseken kívül - egy megrontott gemri!
A harcot te kezded.
Kritikus ütés: Lesújtasz. 56 életpontnyit sérült.
A megrontott gemri csőrével nem talált.
Lesújtasz. 30 sebzés!
120 tapasztalati pontot kaptál!

Odabent egy emelvényen megtalálod a Szent Kelyhet. Gyorsan kereket oldasz, mielőtt még a riadó felhangzana. Raia papjai hálásak neked segítségedért. Jutalmad 36 arany!
 
A Hotnaun hegy időről időre felmorajlik, füstöt okád magából. Ezt kisebb földrengések követik. Ezúttal egy különösen nagy rengés történt, a vulkántól biztonságos távolságra épült Szikfatty faluban házak dőltek össze, megrepedt a föld. A lakosok pánikszerűen elmenekültek, és mire visszatértek, a romházakba hívatlan látogatók költöztek. Te egy kalandozó csapat tagjaként segítesz a falut megtisztítani ezektől a fosztogatóktól.
Megközelítitek a falut. Társaiddal együtt módszeresen kutatjátok át az épületeket, amikor egy acsargó fenevaddal találod szemben magad. Ellenfeled egy szilmill tudatrabló!
Ellenfeledé a kezdeményezés
A szilmill tudatrabló sikeresen eltalált! 26 ponttal csökken az ép-d.
Telitaláltat! 53 pontnyit sebződött.
A szilmill tudatrabló sikeresen eltalált! 59 ponttal csökken az ép-d.
Telitaláltat! 57 sebzés!
A szilmill tudatrabló rád veti magát. 46 ép-t sebez rajtad.
Melléütöttél!
A szilmill tudatrabló eltalált, 27 ép sebzést okoz neked.
Csapásod betalált, 51 sebzést kapott.
A szilmill tudatrabló támadását nem tudod hárítani. 52 ép sebzést okoz neked.
Melléütöttél!
A szilmill tudatrabló apró fegyverével megsebesít. 59 ép-t sebesülsz.
Nem találtál...
A szilmill tudatrabló rád veti magát. 34 életpontnyit sérülsz.
Nem találtál...
A szilmill tudatrabló apró fegyverével megütött, 48 pontnyit sebződtél.
Nem találtad el.
A szilmill tudatrabló apró fegyverével megütött, 27 ép-t vesztesz.
Találtál, 52 életpontnyit sérült.
528 tapasztalati pontot kaptál!
Kincset szereztél, ami egy zafír sárkánygyűrű!
Társaid is jó munkát végeztek, sikerült az utolsó fosztogatót is elűznötök. Jutalmad 222 arany!
 
Egy nap meglátogat otthonodban maga a télfoki Látó. A misztikus, félig ember bölcs sokáig csak lótuszülésben ül, és meditál, te pedig nem mered megszakítani. De aztán végül kiböki jövetele okát. A segítségedet szeretné kérni! Látógömbjét gaz orkok ragadtál el, és a Sötétség Vermébe vetették. Ha visszaszerzed, busás jutalmat kapsz.
A Sötétség Verme félelmetes hely, de te edzett kalandozó vagy, nem riadsz vissza a kihívástól. A Verem mélyére leereszkedni nem jelent problémát - csak megfelelően hosszú kötél kell hozzá. Azonban mit kezdesz a mágikusan lezárt csapóajtóval, amely húsz embernyi mélységben az üreget zárja le?
Zárnyitással próbálkozol. Ehhez sajnos kevés a te tudományod! A zárat szerencsére könnyedén nyitja egy mágikus rúnakulcs. A kulcs ugyan elhasználódott, de bejutottál! Vigyázz, ez volt az utolsó ilyen kulcsod! Az ajtóhoz rögzíted a második vég kötelet, és tovább ereszkedsz lefelé. A bűz kezd egyre elviselhetetlenebb lenni. Végül, amikor már a kötél elfogy, földet érsz. Zajt hallasz a sötétben. Fáklyát gyújtasz, és egy borzalmas fenevadat pillantasz meg, ami egy acélgólem!
A harcot te kezded.
Kritikus ütés: Lesújtasz. 214 sérülést szenvedett el.
Az acélgólem támadását könnyen elkerülöd.
Sikeresen megütötted! 104 sebzés!
504 tapasztalati pontot kaptál!

Rövid keresgélés után rábukkansz a látógömbre. Körülnézel, hátha találsz más kincset is, de csak csontokra bukkansz. Nem bírod már a bűzt, inkább visszamászol. A télfoki Látó hálás segítségedért. Jutalmad 259 arany!
 
meg egy másik:

Raia főpapja magához hívat. Valami nincs rendben a Negatív létsíkkal, a holt lelkek átmeneti állomáshelyével. Megakadnak ott, és nem képesek végső nyugalomra térni. Megígéred, hogy utánanézel a dolognak. A létsíkra egy félelmetes, halálfejes kapu vezet.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Odaát valóban kínlódó és vonagló lelkek sokaságával találkozol. Ekkor észreveszed az őket fogvatartó kötések fonatait is, és követed őket. Mindet kézben tartja egy mocsárból előbukkanó gyilkos köd!

A harcot te kezded.
Lesújtasz. 247 életpontnyit sérült.
A mocsárból előbukkanó gyilkos köd ezernyi fejével nem talált.
Sikeresen megütötted! 265 pontnyit sebződött.
A mocsárból előbukkanó gyilkos köd csak köröz körülötted.
Ellenfeled félrehajolt.
A mocsárból előbukkanó gyilkos köd támadását könnyen elkerülöd.
Ütésed célt téveszt.
A mocsárból előbukkanó gyilkos köd habozik támadni.
Kritikus ütés: Csapásod betalált, 517 pontnyit sebződött.
A mocsárból előbukkanó gyilkos köd ezernyi fejével megütött, 115 sebzést kapsz!
Csapásod betalált, 252 ép-t vesztett.
A mocsárból előbukkanó gyilkos köd eltalált, 84 ép-t sebesülsz.
Kritikus ütés: Lesújtasz. 1062 sérülést szenvedett el.

3808 tapasztalati pontot kaptál!
Kincset szereztél, ami egy hisztérikus páncél!
Legyőzve a lényt, a kötés megszűnik, és a lelkek végre nyugalomra térhetnek. Raia főpapja komoly jutalomban részesít. Jutalmad 1830 arany!
 
Raia főpapja magához hívat. Valami nincs rendben a Negatív létsíkkal, a holt lelkek átmeneti állomáshelyével. Megakadnak ott, és nem képesek végső nyugalomra térni. Megígéred, hogy utánanézel a dolognak. A létsíkra egy félelmetes, halálfejes kapu vezet.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Odaát valóban kínlódó és vonagló lelkek sokaságával találkozol. Ekkor észreveszed az őket fogvatartó kötések fonatait is, és követed őket. Mindet kézben tartja egy süvöltő szellem!

Tiéd a kezdeményezés!
Nem találtad el.
A süvöltő szellem eltalált, 139 ép-t sebez rajtad.
Telitaláltat! 276 sebzést kapott.
A süvöltő szellem áttetsző kezével megsebesít. 185 pontnyit sebződtél.
Zumm! 284 sebzést kapott.
A süvöltő szellem támadását nem tudod hárítani. 198 életpontnyit sérülsz.
Telitaláltat! 267 ponttal csökkent az ép-je.
A süvöltő szellem kihasználja gyenge védelmed, 144 pontnyit sebződtél.
Lesújtasz. 258 ép sebzés.
A süvöltő szellem áttetsző kezével nem talált.
Fegyvered lesújt. 261 ponttal csökkent az ép-je.
A süvöltő szellem habozik támadni.
Odacsapsz. 264 sebpontot kapott.

3808 tapasztalati pontot kaptál!
Kincset szereztél, ami egy annihilátor vért!
Legyőzve a lényt, a kötés megszűnik, és a lelkek végre nyugalomra térhetnek. Raia főpapja komoly jutalomban részesít. Jutalmad 1703 arany!
 
A közeli hegyoldalban a buzgó törpék építkezésbe fognak. Hiába inted őket, hogy a környék hemzseg a szörnyektől, nem hallgatnak rád. Persze a végén neked kell megvédened őket, már az építkezés közben támadás éri a díszes társaságot, egy nagyobb vérfarkas!
Elsőként mozdulsz.
Kritikus ütés: Csapásod betalált, 200 sebzés!
A nagyobb vérfarkas lesújt rád. 39 pontnyit sebződtél.
Kritikus ütés: Találtál, 202 sebpontot kapott.
504 tapasztalati pontot kaptál!

Látod, már kezdik érteni, miről beszélsz. Egy arannyal teli erszényt nyomnak a kezedbe, és megkérnek, hogy időnként nézz el erre. És azt hiszik, hogy ezzel biztonságban vannak! Bah... Jutalmad 200 arany!
 
A kiégett föld a királyság keleti határán terül el. Valamilyen ősi, rég elfeledett katasztrófa emlékeztetője. Állat nem él meg ott, és növényből sem sok. Most azonban, kíváncsiságodtól hajtva, mégis erre kalandozol! Ha állatot nem is, de szörnyet találsz. Ellenfeled egy kristálypók!
Ellenfeled üt elsőnek.
A kristálypók eltalált, 40 sebpontot vesztesz.
Melléütöttél!
A kristálypók sikeresen eltalált! 25 sebzést kapsz!
Fegyvered lesújt. 59 sebzést kapott.
A kristálypók rád veti magát. 32 ép sebzést okoz neked.
Találtál, 49 sebpontot kapott.
A kristálypók csáprágójával áttör védelmeden, 38 sebpontot vesztesz.
Kritikus ütés: Zumm! 108 ponttal csökkent az ép-je.
240 tapasztalati pontot kaptál!
Kincset szereztél, ami egy smaragd manógyűrű!

Barbárom 1 ép-vel maradt állva .... egyhuzamban a 3. kalandozása volt 13. szinten .... természetesen nem max ép-vel indult a csatába.
 
nekem a törpém:::

A dombokon túl furcsa épület emelkedik.Gnómok laknak benne, dolgos, de igencsak különc népség. Imádnak különböző szerkezeteket fabrikálni. Sokszor vadászol nekik, cserébe kapsz tőlük ezt-azt. Legutoljára például egy csövet adtak, két végében üveglencsével, amellyel különösen messzire is el tudsz látni. Ma ismét benézel hozzájuk, hátadon a vadászzsákmánnyal. Amikor közelebb érsz a házhoz, füstöt látsz. Ledobod a szarvastetemet, és futni kezdesz. Odabent szörnyű látvány fogad, szanaszét heverő gnómok, és középen egy kyorg mágiagyalázó!
Te ütsz először.
Eltaláltad, 91 sebzést kapott.
A kyorg mágiagyalázó rúnakövével nem talált.
Csapásod betalált, 105 ép sebzés.
A kyorg mágiagyalázó melléütött!
Kritikus ütés: Lesújtasz. 206 sebzés!
504 tapasztalati pontot kaptál!
 
Ez a tündérem volt....
 
Ahogy az erdőben sétálsz, vidám nótára leszel figyelmes. Ahogy közelebb mész, tábortüzet pillantasz meg, amely körül apró manócskák táncolnak. De minő szörnyűség, egy fának támasztva, három gúzsba kötött, felpeckelt szájú embert látsz. Ki kell őket szabadítanod. Az apró manók nem tűnnek komoly ellenfélnek - csatakiáltással ugrasz közéjük. Ekkor azonban a tűz mögül sötét árny emelkedik, egy acélgólem!
Te ütsz először.
Sikeresen megütötted! 105 sebzés!
Az acélgólem csak köröz körülötted.
Kritikus ütés: Fegyvered lesújt. 224 sebzést kapott.
504 tapasztalati pontot kaptál!

Látva hatalmadat, a manók visítva menekülnek. Az emberek hálásak, hogy megmentetted őket a manók fogságából.
 
Milyen fajjal volt???
 
Á, dehogy! 3000Ép-nél is többem van, de ez elég csücskösen közel volt.
 
max éltpotról indultál???
 
  ... | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.