| H. Gy. Gy. TV
esemény
2 vp.
Ha kijátszol egy boszorkányt, akkor ellenfeled veszít egy dp-t. Minden boszorkányod támadó varázsereje megnő annyival, mint amennyi a védekező és fordítva (lást: 5/2-ből 7/7 lesz) |
Végre visszatértél! Már érzem, hogy jön vissza az élet a fórumba. Írjunk együtt.
Álomközvetítés
esemény
2vp.
Kijátszáskor ellenfeled kap egy vp-t és húzhat egy lapot, te pedig előkereshetsz egy általános varázslatot a bűbájketrecedből.
Minden körben előkereshetsz egy olyan altípusú lapot, amilyen már van lent a pályán. (Kijátszáskori képességek nem jönnek létre.)
Csukás István
révülő
2 vp.
1/3
csillag (*): P, Ellenfeled egy célpont révülője a bűbájketrecbe kerül, majd a nézzétek meg a paklija felső 3 lapját. onnan az összes révülő a pályára kerül, a többi lap pedig szintén a bűbájketrecbe. |
Boszorkányöv
esemény
ellenvarázs
3vp
Ha ellenfeled használni akarja egy eseménye képességét(beleértve az ellenvarázslatokat is),ha akarod,áldozd fel ezt a lapot:az esemény képessége nem jön létre,és a lap a bűbájketrecbe kerül.Erre a lapra egy másik Boszorkányövvel nem lehet reagálni.
ritka |
Aragyásza-barlang 2vp és esemény nem gyakori:
Ha lent van a pályán Tölgylápi Bodorlábú Bende, akkor 1vp-ért játszhatod ki. Kijátszáskor ellenfeled kap 1vp-t. Minden köröd elején megnézheted a paklid felső három lapját és a köztük lévő révülőket féláron kijátszhatod (páratlannál felfelé kerekítünk). |
ha jobb lapot akartok írni, akkor tessék ide gépelni és ne a lapfólumokba!!! |
névkoptató-bűbáj:
2vp, Kijátszáskor ellenfeled húzhat egy lapot, általános: Ha van két olyan lény a pályán, amelynek legalább egy képessége egyforma (pl.: S+6), akkor minden ilyen lény a bűbájketrecbe kerül. |
nánab:
1vp, nem gyakori, általános: ebben a körben minden lényed kap +4 támadást és ellenfeled veszít 1vp-t.
Idézet:A banán bűvös megfelelője, csak épp ellenkezőleg görbül, mint a Valóságban termő gyümölcs. Révülő Varázskódex |
Ennek a lapnak az eredetét kevesen fogják érteni, de azért felírom:
Főnixtojás (igen, a főnixnek van tojása):
esemény, ultra ritka, (világít és vörös,( a képen így néz ki a tojás)) 3vp: P-ként jön játékba. [villám]: Akkor fordítsd P-be, ha egy lényed, vagy egy eseményed a bűbálykertecbe kerülne: A lap nem kerül a bűbályketercbe, csak a kezebbe, de 1vp-ért rödtön ki is játszhatod (az ellenfél körében is!). |
csá lesz biznisz??
írj üzit(privát üzit) |
Különben mi réti gergőnek a képessége? |
Lidérc Árvák Fészke
2vp
esemény
nem.gyak.
álomlényeid nem kerülhetnek a bketrecbe |
Visszatértem:
Álomfelügyelet
3vp
ritka
esemény
garabonciásaid ezeket a képességeket kapják:
csillag,P:célpont álomlény a bketrecbe kerül
villám,S:célpont boszorkány a bketrecbe kerül |
szélfű-tea
ált.
1vp
+4,és ha vesztesz a párbajban akkor a révülőd visszakerül a kezedbe.
nem-gyak |
ez nagyon jó de szerintem nem gyak-nak kénne lennie |
DJGollai,te vagy a dungeonnál a Medvetalp nevű fórumozó? |
lepeljogi varázstörvény
esemény,ellenvarázs
2vp
ha ellenfeled egy lap képpességével vagy egy varázslattal el akar dobatni a kezedből lapokat,akkor feláldozhatod ezt a lapot:ekkor a lap képessége nem sikerül,és a lap a bűbáj ketrecbe kerül.
ritka |
kérlak értékeljétek ezeket! |
Javaslok, az következő kiegészítőre egy új lapfajtát, melynek neve bűvfegyver.
Ezt a lapot a Révülők alá lehetne rakni, elősször fejjel lefelé, majd az illető révülő első párbajánál felfordítjuk, és onnan fejjel felfelé. A lapon lenne egy módosító (pl.: +2 támadás, vagy a lap, amire rátrtted ezt a képességet kapja: [csillag(*)]: P: Célpont lény P-be fordul.). Egy Révülőn (vagy Révülő alatt (ahogy tettszik)) legfeljebb egy ilyen lap lehet.
Példa:
díszes bűbályostor: +2 támadás,
faragott bűbályostor: +2 védekezés,
10 csomós bűbályostor: Ha az a lap, amire rátetted meghalna, akkor ehelyettcsak S-be fordul. |
átokoldó golyóstoll:
gyakori, 2vp, esemény: Ha egy lényed a bűbájketrecbe kerülne, akkor ha akarod áldozd fel az átokoldó gojóstollat, így a lap visszkerül a kezedbe, de nem hal meg. |
Idézet: "Adná Égi Atyácska vissza a fél szemét a Valóságban, hogy lássa, miféle őrültség rabja!" |
Árpicsek:
álomlény, 2vp, ritka: [csillag (*)]: S: Ellenfeled két lénye P-be fordul, ha van minimum 2 lénye a páján. |
Ártány:
álomlény, 3vp, nem-gyak.: Ha Magló sámán a játékban van, akkor ingyen kijátszhatod. S:+6, de Maglónak: P:+6és kapsz 1vp-t
Idézet: Magló segítő állata. Hatalmas, kissé gyapjas hátú, rőtes fekete színű bakonyi disznó. (Révülő Varászkódex)
(Akit érdekel, az Magló sámán kártyáján megtekintheti.) |
Árny-ige:
ritka, 4vp, esemény: Ahány boszorkányod van a páján, körönként annyi varázslatot játszhatsz ki ingyen.
Idézet:"A boszorkány életének egyetlen fő műve kell legyen ez a varázs, amit ő maga talál ki." (Révülő Varázskódex) |
álomjáró matróz:
4vp, révülő, ritka: Pihenőként jön játékba. Ebből a lapból csak egy lehet a játékos oldalán. Semmilyen módon nem kerülhet át az ellenfél oldalára, és amíg a pályán van, addig az ellenfeled nem játszhatja ki ugyanezt a lapot. Ha elveszít egy párbajt, akkor az ellenfeled egyik, a párbajban résztvevő lénye is a bűbályketrecbe kerül.
+1-es dicső. 1/5
Idézet:"A Tíz Jurta Szövetségének álomjáróin szolgáló személyzet." (Révülő Varázskódex) | Álomfogó
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|