| Hello! Legyszi dobjon fel valaki két db csatatbárdot (555. TÁRGY) a licitre! 250 ap/db árat megadok érte. |
Nekem van 8-as, szerintem bejön. Illetve egy kérdés, mennyire gyakori másoknak, hogy egy-egy harci körben 30 ép alatt sebződik(36-38-os szint környékén). Mert nálam előfordul gyakran. |
Nem tudja valaki, hogy a teologia mennyit jelent a gyogyitásnál? 3580 ap egy gyogyitás érdemes teologiát tanulnom? |
Hello!
Ez komoly? Azért nem tudja a totem a VV-t, mert bele lehet halni az öregségbe?
Pedig ha akarja, simán megteheti. Pl legegyesűbb ha 20 év természet ellenes öregedés alatt VV utána pedig V. (esetleg fajonként más más korig.) Ekkor, tuti mindenki annyit fiatalita magán, amennyit tud, hogy TVP-t nyerjen.
Egyébként amit írtam VV nélkül is jó lenne. A VV csak hab a tortán, és használhatóbbá tenné az egészet.
Üdv:
Higany Hugó |
titanit rúnatőr
sebzés: 40 támadás: +14% ügyesség: +5 életpont: +10 érték: 295 arany |
elveszett ősi nyaklánc
védekezés: +10 támadás: +18% erő: +7 egészség: +4 ügyesség: +2 életpont: +37 érték: 336 arany |
Maleficiusz tunikája
védekezés: +58 támadás: +4% erő: +15 egészség: -2 életpont: +30 érték: 322 arany |
Hello!
Szerenek egy olyan feltételes parancsot, hogy feltételes varázslat elmondás. Kiértékelné a program, mindig mikor az FGY-t is, és ha nincs rajtam elmondanám. Lenne 10 eleme, és mindengyik 3 paraméteres lehet. Ha 1 paraméteres varázslat van benn, akkor VV-vel mondanám el(VV-vel kéne betenni), ha több, akkor V-vel vagy P-vel. Ez gyakorlatilag a magia tores esetén újra feltenne minden fontos varázsaltot, valamint felszabadítana néhány helyet a kezdeti parancsok közül. Csak olyan varázslat lehetne benn, ami rajta tud maradni a karakteren. Úgyan úgy lehetne elemeket beletenni, mint a KBP KBK kombokkal.
A neve VEB(Varázslat Elmondás Betétetele), illetve VEK lenne. VV-nél csak az első varázslat tárolódna le.
néhány példa:
VEB 1
VV 225 25 25:
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [A parancs tárolásra került] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd.
VEB 2
V 1 9999 2
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni [A parancs tárolásra került]
VEB 3
VV 71 25 25
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [A parancs tárolásra került] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd.
Ha nincs VP-ém vagy komponensem, akkor nem irna ki semmit se, még azt sem, hogy nem tudod elmondani. Hiszen, nem a forduló hosszát szeretném drasztikusan növelni, hanem a karakter önnálóságát.
Üdv:
Higany Hugó |
Fairlight köpenye
védekezés: +48 támadás: +5% egészség: +8 ügyesség: +12 életpont: +45 érték: 294 arany |
Hello!
Mitől függ, hogy eltalálom-e az ellenfelem? Támadásra öltözve (+51% összesen), előfordul, hogy végig csak csápolok, nem találom el az ellenfelem. Van valami arról, hogy az ellenfél ügyessége mennyire befolyásolja, hogy találok-e? Esetleg érdemesenn lenne inkább ügyességre, és nem támadásra öltözni, ha találni akarok a csatában?
Üdv:
Karcsi |
Hello!
Nem lehetne, hogy mindenből 3 kerüljön be a játékba? SF-en is jó lenne, ha lehetne használni ezeket. Már az SF-es bank kapcán volt róla szó, hogy esteleg lesz SF-es kalandozó város. Nem lehetne most kivitelezni?
Üdv:
Karcsi |
Hello!
Én támogatnék egy olyan gyakorlatot, hogy új eseményekkor mindenki kapjon 5-20 extra fordulot, hogy legyen eselye részt venni benne.
Persze ezzel van egy olyan gáz, hogy ha valakinek kicsi a tauja, vagy ne agy Isten nincs tiltottja, az 5 forduló pont arra elég, hogy odaérjen a helyszínre.
Esetleg azt meg lehetne tenni, hogy aki az utobbi 2 honapban nem lepett, az ne kapjon EXTrat, és így ez a rendszer nem támogatná az új üstökös gyártást.
Üdv:
Karcsi |
Hello!
Csak egy kérdes: Ugye, semmi se tiltja hogy egy KT tobb pályázatot is leadjon?
"Az idei TF találkozón minden Közös Tudat benyújthat egy tervet arról, hogy ő milyen új épületet helyezne el a játékban."
Itt az "egy" nem azt jelenti, hogy csak egyetlen egy, hanem hogy nem tul sok.
Udv:
Karcsi |
Hello!
Most én is kiróbáltam, de azt nem tudom hogy hatott-e vagy sem. 86 volt a tárgyakkal növelt egészségem. Erre rájött még +23 a koncentrációval. Így szintetléptem, és 33 mxÉp-t kaptam. Elfről van szó, 20ról a 21-ik szintre lépett. Most akkor hatott vagy nem hatott?
Üdv:
Karcsi |
Hello!
Közben rájöttem, hogy van még egy nagyon fontos képesség, amit az akadémián lehet tanulni, méghozzá a koncentráció. Legalább 1-es szinten érdemes elsajátítani, és szintlépés elött elmondani.
Van egy kérdésem is rögtön:
Mitől függ, hogy mennyi tulajdonság bonuszt ad a koncentráció? Nekem 20-ik szintűként 1-es koncentráció ad +23 tulajdonságot.
Üdv:
Karcsi |
Hello!
Szerintetek mit érdemes fejleszteni?
Szerintem:
- tulajdonságok közül az egészséget, mert mxÉP-t ad. És én úgy látom magasabb egészséggel gyorsabban gyogyul a karakter. (nem számoltam utána)
- szakértelmek közül:
1. kritikus ütés, mert sebezni kell.
2. kincskeresés, mert jobb tárgyakkal többet sebzel, jobb térgyak szintlépéskor többet emelnek az egészségen.
3. tombolás, mert bátorság probáknál nagyon jó.
4-5-6: szivosság, alku, teologia: Ezek mind azért, hogy gykrabban léphess. Kevesebbet gyogyítst, vagy ha gyogyitasz legyen rá pénzed, illetve kevesebbet kelljen fizetni.
- öltözni meg szerintem támadásra kell, hogy nehogy elfusson az ellenfél.
Más vélemények vannak? Érdekelne.
Üdv:
Karcsi |
Hello!
Pikkelyes Ptog kell valakinek? 2000 (Ezen felül még kb 1500+ ap-t a picaci közvetítő is elkér.)
Üdv:
Karcsi |
Hello!
Tuti nagyon le lett szedve a tárgytalálás esélye. 15 kalandból, 5-ös kincskereséssel semmi.
Viszont úgy tünik, hogy a támadás jobban van figyelembe véve, mint eddig. Szinte mindig találok. +50% támadás. Korábban, elég vacak volt a találati esélyem, pedig mindig támadásra öltözök.
Üdv:
Karcsi |
Első sikeres csatám rovarfelhő ellen:
Ellenfeled egy rovarfelhő!
Ellenfeledé a kezdeményezés
A rovarfelhő ezer csípésével áttör védelmeden, 28 ép-t sebez rajtad.
Zumm! 50 ép sebzés.
A rovarfelhő melléütött!
Melléütöttél!
A rovarfelhő habozik támadni.
Sikeresen megütötted! 25 életpontnyit sérült.
A rovarfelhő rád veti magát. 26 sebpontot vesztesz.
Melléütöttél!
A rovarfelhő ezer csípésével nem talált.
Ütésed célt téveszt.
A rovarfelhő melléütött!
Ütésed célt téveszt.
A rovarfelhő eltalált, 23 ép sebzést okoz neked.
Sikeresen megütötted! 23 ponttal csökkent az ép-je.
A rovarfelhő lesújt rád. 10 sebpontot vesztesz.
Nem találtad el.
A rovarfelhő ezer csípésével megsebesít. 18 sebpontot vesztesz.
Fegyvered lesújt. 24 sebzést kapott.
A rovarfelhő csak köröz körülötted.
Eltaláltad, 50 sérülést szenvedett el.
302 tapasztalati pontot kaptál! |
Hello!
A rovarfelhőt lenyomta mar valaki?! Ha igen milyen paraméterekkel?
Üdv:
Karcsi |
Hello!
Szerintem elavult az GYJ parancs. Jó lenne egy reform. Pl olyan tárgyra amire fkt-ém van, ne hasson az értékkorlát! Eleg hülyén néz ki amikor FKT-vel tüskétgyűjtök, de ha tüskét találok nem veszem fel.
A nem veszek fel többet opciot gyakorlatilag senki se használja. Alig latok "> " jelet fordulókban.
Viszont kéne egy új jel, vagy új opció, ami azt jelenti, hogy ha adott szamnal kevesebb van, akkor feltoltom a keszleteim. Valami felteteles vasarlas, de ugy hogy ne foglaljon felteteles parancshelyet, jo lenne ha bovitenek a felteteles parancslistat.
Udv:
Karcsi |
Hello!
Javítanom kell magamat. Támadó varázslat beállítására se jó a szintre kiadható FTV:
"Ekkor a legalább ilyen szintű lényekre fogod ezt a varázslatot használni."
Próbléma:
- 29-ik szintig háló
- felete villámsújtás vagy tűzgolyó
Talán az a megoldás működne, hogy keresek egy olyan varázslatot, amihez nincs komponensem.
FTV háló 1
FTV nem használható varázslat 30
TV tűzgolyó villámsújtás
Szerintetek ez működhet?
Üdv:
HH |
Hello!
Van az új fejlesztés. Szintre lehet varazslatot beállítani.
Ez a fejlesztés a tipikus nesze semmi fejlesztés. Megpróbáltam használni. Nem tudtam. Illetve támadó varázslatok esetén még csakcsak van valami előnye a fejlesztésnek, de a védő varázslatok terén semmi.
A védők terén a következőt szeretném beállítani:
- Ha elemi támadáokat alkalmaznak ellenem, akkor fel szeretném húzni az elemi védő varázslatokat. (védelem a tűztől, villámvédelem, stb.)
- 29-es szintig hhaar burka II
- 29-es szint felett varázsvédelem II
Ezt nem lehet beállítani. Én elöször örültem a fejlesztésnek, de mivel a védők terén használhatatlan, jó lenne ha átgondolna a JV, hogy nem lehetne-e valami használható fejlesztést csinálni a varázslatok ügyében. A támadó varázslatoknál is elég nehézkes hihasználni az az elönyt, amit ez a fejlesztés nyujt.
Üdv:
Higany Hugó |
Hello!
Mivel eléggé hasznáhatoknak tünnek ezek az új dolgok kétszeresen is felmerül az a probléma, hogy a képességeket mind a védőket, mind a támadókat ki kell kapcsolni a pszi gyűjtés alatt. (Mivel a szörnyeknél is erösebbek lettek a pszik, kell védőt beállítani ellenük.) Ez rengeteg parancshely, és nagyban csökkenti a pszi hasnálhatóságát.
Két javaslatom is lenne a problémára:
1. a korábban elhangzott PPS/PPF.
2. a pszi gyűjtés tényleg pszi gyűjtés legyen, és lehessen vele pszipontokat letiltani.
Valahogy így:
Ha megadok egy második paramétert neki, akkor azt a pszipont mennyiséget letárolja, es ahhoz csak egy üres P 112-vel lehessen hozzányulni. (Talán még védve is legyen a direkt kontakttustól, meg hasonlóktól, de a regeneráció változatlan formában működjön.)
Azaz a pszigyűjtő a fordulóját kezdhetné így:
Van mondjuk a fordulója elején 150 PP-je
P 122 300:
Nincs elég PP-d a képesség használatához. Letárolsz 150 pszipontot.
Forduló végén így nézne ki: 150/140(150) A zárójeles szám mutaná, hogy mennyi van letárolva. A regeneráció változatlan maradna.
A köv. fordulója elején mondjuk regenerál 70 PP-t, ekkor kiadja a pszigyujtest:
P 122 300
Nincs elég PP-d a képesség használatához. Letárolsz 220 pszipontot.
És így tovább...
Ennek a gyűjtögetésnek csak annyi lenne a szerepe, hogy parancshelyet sporolsz meg a varázslat lista újraírásánál.
Üdv:
Karcsi |
Hello!
Szeretnék valami "thread" szerű dolgot, hogy jobban lehesen látni ki mire válaszot, illetve, egy adott felvetésre egy témán belül milyen hozzászolások érkeztek.
Számomra a több 100 hozzászolásból álló topicok néha követhetetlenek.
Üdv:
Karcsi |
En az egyik legnagyobb egyensulytalansagbeli problemanak a kis KT-ek(13. kepesseget el nem ert) es a nagy KT altal nyujtott TAP-ot latom.
Nem lehetne csökkenteni oly modon a kulönbseget, hogy a 13. kepesseg kifejlesztesekor kapott 3 kepesseget minden KT megkapja, a 30 EF-re jaro KNO/TNO kivetelevel. Valamint, a tudatifetist es minden jövbeli hasonlo dolgot is hasznalhassa mindenki aki tagja valamely KT-nak.
Indoklasul:
En ugy latom, hogy a kepessegek ki nem fejlesztese nem a tagok lustasaga miatt van, hanem egyeb okok miatt. (Pl.: Taptalan vagy taptalanna tett KT kepessegek, miatt nehezen tud a KT uj tagokat toborozni. Keves tag miatt, sokat kell fejleszteni. stb.)
Eleg gyakori, hogy egy 27. fordulo karkter belep egy tapos KT-ba majd minden elonyet kihasznalja kapasbol. Ezt nem tartom rossznak, de demoralizalo azoknak, akik nem akarjak elhagyni KT-jukat. A jelenlegi tendencia sajns oda vezet, hogy egyes KT-ek teljesen kiurulnek.
------------------------------------------------------------
Evente (ketevente) pontozzak le a meglevo KT kepessegeket! Hiszen az uj fejlesztesek fuggvenyeben, gyakran valtozik a tapossaguk. En ezt ugy kepzel, talan kisse naivan, hogy osszeul a KFT, mindenkepessegrol ir 3-4 sort, ad egy uj pontszamot, majd szetkuldi az erintett KT-eknak, es megjeleniti az AK-ban. Ekkor minden KT velemeny formalhat, minden kepessegrol. A velemenyek ismereteben a jatekvezetes kialakit egy vegleges pontszamot,
ami ellen mar nem lehet fellebezni.
------------------------------------------------------------
Lehessen a 13. kepesseg utan is kepessegeket fejleszteni! Persze, ugy hogy ne adjon jelentos tobbletmunkat, es ne rontsa tovabb a KT-ek kozti kulonbsegeket, inkabb csokkentse azt. (Reszletesen kifejtve az 1. hozzaszolasban a
http://www.beholder.hu/?m=tf&in=forum.php&action=topic&id=1154 forumon.)
------------------------------------------------------------
Mikor varhato a kezdeti és befejezo parancshelyek szamanak novelese?
-----------------------------------------------------------
Jo lenne ismetles es makro parancs. Persze, esszeru korlatozasokkal. pl safranyporozast ne lehessen makrozni, ismetelni. Varhato-e ilyen iranyu fejlesztes?
------------------------------------------------------------
Jo lenne valami oltozos parancs. Pl le lehetne menteni a jelenlegi oltozet, es hivatkozva erre vissza lehetne venni. (Reszletesen kifejtve az 1. hozzaszolasban a
http://www.beholder.hu/?m=tf&in=forum.php&action=topic&id=1143 forumon.)
Varhato ilyen iranyu fejlesztes?
----------------------------------------------------------
SZK parancs nem mukodik, ha nem megfelelo terepen adjak ki. Ez rendben van, de eleg furcsa hogy valaki 30+-os szornyismerettel elszurja. A hiba ilyenkor szinte mindig az, hogy nem jutott el oda a kalandozo, ahova szeretett volna. Nem lehetne valahogy megoldani, hogy ilyenkor keressen valami olyan szornyet, ami oshonos azon a terepen?
(Reszletesen kifejtve a 432-es hozzaszolasban a
http://www.beholder.hu/?m=tf&in=forum.php&action=topic&id=442 forumon.)
------------------------------------------------------------
A varazslat rendszer elavult. Mikora varhato fejlesztes?
Ket otlet kifejtve a 3-as hozzaszolasban a
http://www.beholder.hu/?m=tf&in=forum.php&action=topic&id=1102 forumon. |
Hello!
Én ezt nem értem. Az én meglátásom szerint, amit leirtál, a KT képességek cseréjén kívűl (amit én támogatok) mindössze azt segítené elő, hogy a passzív KT tagokat dobják ki a KT-ékból.
Az összefogást mindössze annyiban, hogy meg kell egyezni mire cseréljenek.
Mit értek fére? Légyszi fejtsd ki részletesebben!
Üdv:
Karcsi |
Hello!
Szeretném, ha a másik örökzöld témának is legyen külön foruma. Lehetett volna ez a Topic a Közös Tudatok között is, de szerintem inkább ide tartozik.
Én a következő pontok figelembe vételével szeretnék valami változást elérni:
1. Kéne valami lehetőség hogy, a 13-ik képesség után is legyen lehetőség valami újat, valami közöset alkotnia a KT-éknak.
2. Nem szabad túl tápos dolgot csinálnia az új lehetőségeknek, mert néhány KT már így is túl tápos.
3. Ne adjon túl sok munkát ez a Játékvezetésnek, mert a TF nem csak a KT miatt van, bár annak nagyon fontos része.
4. Ne nyissa tovább az ollót a "kis" (a 13. képességet el nem ért) és a nagy KT-ék között.
5. Épüljön bele szervesen az eddigi KT strukturába.
Nekem egy ilyan javaslatom van csak. Biztos másoknak van erre ötletük, hiszen ez elég központi kérdés sok karakter életében. Jó lenne ha sok ötletet össze tudnánk szedni itt, és esetleg a fenti 5 szempot is átrágnák. Kell-e más szempont, esteleg valamelyik felesleges?
Ötletem:
- Egy adott pillanttól kezdve, ezután minden KT kapjon minden évben +1 pontot. Pl 2004 husvét. Ezt az újonan alakuló KT-ék is kapják meg visszamenőleg, úgy, mint az újonnan indított karakter is megkapja az extra fordulókat.
- Az EF parancs ezentúl ne csak a hanyományos KT képességeket fejlessze (ami pl időnként nullázodik a 13. képeséget elért KT-nál), hanem legyen egy második hatása is, amivel egy új gyűjtőt töltenek meg. Ezek lenne a másodlagos KT energia felhalmozás. Nem tudom érhetően fogalmazok-e.
Valami ilyesmi történne:
EF 5 energia fejlesztése 2
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] "2348 TU-t halmoztatok fel az energia tárolotokba." A karakter lapon igy jelenne meg: EFejl: 20 (7.
- Ez a fejlesztés párhuzamosan menne a hagyományos EF-eléssel, akinek nincs meg a 13. képessége, az is ki tudná használni. A kétféle képességre kapott pont szabadon átcsoportosítható lenne. Azaz ha valakinek maradt a 13. képesség után is pontja fehasznáhatná, illetve ha valaki a "hagyományos" fejlesztéseknél tart a két módon elért pontszámok összeadhatók bármelyiknél felhasználhatók lennének.
- Teljesen új képességet minden 3. fejlesztés lezárta után lehetne kérni. Illetve, ha három KT közösen kér egy új képességet akkor lenne új.
- Adott számú EF után lehetne új vagy választható képesség. PL 2000 EF után, ez nem változna. Táp viszont állandó lenne, mivel a pont viszont csak évente egyszer jönne mindenkinek. Azaz lehetne egy aktiv KT-nak sok 0 pontos képessége, de összes felhasználható pontszáma a 13. képességet követően minden KT-nak ugyananyni lenne.
Remélem, sokaknak felkeltettem az érdeklődését és ha a játékosok érdeklődnek, akkor talán a játékvezetés is tesz valamit.
Szóljatok hozzá a témához!
Üdv:
Karcsi |
Hello!
Ezüsttorony építhető:
[142,61] Továbbmész a város utcáján. .. Találsz egy kastélyt. (no:2. építését Ezüst Kígyó Szövetsége kezdte, eddig 8050 TVP épült bele.)
Üdv:
Higany Hugó |
Hello!
En még mindig nem értem, hogy a TF [tulajdonág] [TVP] parancsnál miért van a TVP-re 40-es korlát. Nem lehetne ezt 999-re emelni? Nem hinném, hogy túl onyolult megcsinálni.
Üdv:
Karcsi |
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|