A harci mutánsok a Mutáns klán gusztustalan gárdistái, mindenféle elképzelhető és elképzelhetetlen alakkal: némelyik egy nagy, cuppogó csuszpájz, másoknak félig-meddig humanoid alakja van. Klánjuk bázisát mindhalálig védelmezik! Különleges kiképzésük miatt néha gazdag galetkik is alkalmazzák őket, testőrnek.
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
Ha még egyáltalán nem hallottál, vagy nem tudsz eleget a szavazásról, melyrôl fórumozóink ebben a témában beszélgetnek, akkor kattints ide a bôvebb felvilágosításért. A szavazás állását is ezen az oldalon követheted nyomon.
Papíron jól hangzik amit mondasz, csak nem úgy van.
Először is, vajon kik aktívak?
Másodszor ha megnézzük a győzelmi %-okat, az első helyeken mind barbárok állnak.
Harmadszor valószínűleg Sybill PvP-re optimalizálta a karakterét valahol.
Negyedszer Sybill illegális karakter, túl sok a statja és a képzettsége. Naná hogy veszítesz ellene. Igazságtalan előnnyel rendelkezik.
Ötödször pedig kizárólag magas szintű PvP-ről beszélsz. Ott valóban faktor az ügyesség, lévén az ép/sebzés arány elég közel esik egymáshoz, így a kezdeményezés elnyerése meglehetősen fontos (az ügyességből adódó védettségi szint viszont továbbra is elhanyagolható). No de addig el is kell ám jutni. És még akkor is jobban szeretnék látni egy szimulációt.
Az ügyesség csak annyit csinál hogy növeli a védelmed, azaz csökkenti az esélyét annak hogy a másik eltaláljon.
Tehát egy csata úgy néz ki:
- eltalálom vagy nem*15
- ha eltaláltam sebzem: fegyver sebzése + erő.
Lévén találati esélyt csak tárgyakból lehet kapni, nem fajfüggő, ugyan kisebb eséllyel találják el a tündét, de még mindig ott a probléma hogy a tündér nem tudja 0-ra sebezni a barbárt.
A barbár viszont simán nullára sebez akár egy törpét is.
A védettségi értékben amúgy nincs lényegi eltérés, a random sokkal meghatározóbb, hacsak nem full-ügyesség tündért csinálsz, de akkor annak nem lesz sebzése semennyi, szóval vagy duplaannyi időbe telik feltornázni a szintjét, lévén a győzelmi aránya béka feneke alatt lesz. És a sebzése marad alacsony cserébe.
Lényeg, amúgyis a legtöbb VÉ-t tárgyakból kapják a karakterek, az meg ugye megint mindenkinek ugyanannyi lesz.
A barbár viszont képes élni azzal az eséllyel amit kap, mert van sebzése.
Tehát a barbár a legjobb.
Az egyetlen igazi ellenfelem az aránéban hegab a tündér, mert nagyobb az ügyessége. Hiába van hogy 10ből 2x elver egy barbár mert nagy az ereje és véletlen eltalál. Viszont Hegab mindig elver, mert nagyobb az ügyessége.
Az erő ver mindent.
A találati esély mindenképpen kétséges, így az a kevés alkalom számít amikor eltalálod. És akkor jön a képbe a sebzés, amit az erő növel.
"az egészség a szintlépéskor kapott ép-t növeli, ill. a csatában kapott sebzést csökkenti"
Nem úgy van az ;)
Amúgy ügyesség > egészség > erő a sorrend szerintem, az erőt a másik kettő konkrétan countereli, mert vagy nem fog eltalálni az illető, vagy csökkenti a plussz sebzést.
Nekem a törpe a kedvenc karakterem, második a tündér, a barbárt meg nem kedvelem. Asszem a törp a legjobb, mert még egész elfogadható az ügyessége hogy ne legyen ratyi a védelme, ami miatt az erejére tettek volna. A tündérből pedig jó kis defenzív összeállítású karit lehet csinálni. A totál támadásnak meg szerintem nincs értelme, ha minden második cselekvés a gyógyulás... főleg magasabb szinteken lesz zavaró. De annyi tényleg igaz, hogy az egészség tulajdonság még egész elhanyagolható.
Én teljesen tündér párti vagyok.
Véleményem szerint a nyerő a csak ügyességre fejlesztett tündér.
Fegyverekből a támadó százalékot és védekezést erősítőket használom mindig.
Az egészségnek ugye csak szintlépéskor van jelentősége, szóval az hanyagolható tulajdonság a felszerelésre nézve. Az erőnek én még ennyi értelmét sem látom, sajnálom azt az 1-2 tulajdonság pontot amit a játék elején arra pazaroltam
Egyik tündérem 90es, a másik 5ös, ő nem fog szintet lépni, vele csak arénázok, és elég előkelő helyen
szerepel a szintjéhez képest az aréna győzelmek területén
Nem vagyok túl nagy szintű(22) de szerintem a törpe a legjobb főleg ha a tul. pontokat csak az erőre ügyességre nyomkodod mert szintlépésnél úgyis kapsz egészséget.Igazából mondjuk szerintem a barbár a legrosszabb mert alacsony egészséggel kezd és az ügyessége is gagyi.A tündér tényleg jó lehet én kb 4-5 hónapja sajnos abbahagytam egy 19.szintü tündért pedig az már jó kis kari volt.
Köszönöm figyelmedet ha végigolvastad ezt a kis monológot!
U.I.:Ha valaki nem igy gondolja nyugodtan írjon rá választ!
Szerintem akkor valamit máshogy csinálsz a törpénél.
Én egyszerre indítottam mind a 3-ból egyet,de a tündért meg a barbár letettem 5-ös szint körül,mert nem volt időm mindegyikre.Mostmár csak a Statisztikákban tudom magam hasonlítani(egykorú toplisták).Azok közül akik maximum 1 hét eltéréssel indultak hozzám képest,2. agyok ,és szerintem ez nagyon jó.Ráadásul még azt is megfigyeltem,hogy kb. egyforma időközönként lépek szintet,mint a tündérek az egyhét eltérésesek közül.Ha a szintenkénti plusz tul. pontot nézzük,akkor a törpe és a tündér elvileg egyforma,a barbárban nem vagyok biztos,mert a tippekben azt írják,hogy az erő 3 pontonként ad 1 sebpontot(a többi 4).Ez most előny vagy hátrány?Végkövetkeztetésként annyit mondanék,hogy eddigi tapasztalataim alapján a törpe és a tündér úgyanúgy képes fejlődni,persze döntő tényező,hogy ki milyen szakértelmet fejleszt az akadémián.Szerintem ez az egyik legfontosabb stratégiai része a játéknak(persze a tárgyak felmérése és összehasonlítása után).
a tul. pontoknál?
csőwwé szerintem a tündér a legkomolyabb gyorsan tudsz vele fejlődni nekem van 2 tündérem az 1 ik 16 a másik 10 es szintű 1 barbárom 5 ös szintű és van 1 törpém 10 es szintű és a tündért meg a törpöt 1 napon csináltam és sokkal gyorsabban fejlődik a tündér és mind a 2 őt egyformán használom
Én Törpe vagyok,de már régen nem rakok az egészségre egy pontot sem,mert szintlépésnél eleve rak rá magától egy pontot!!
Én azt javaslom,aki a törpével kezdi el a játékot az csak az ügyességre rakjon,meg egy keveset az erőre,de ez nem muszály!
Az én törpöm 58-as színtű és 186 az ügyessége . Meg kb 2900 az élete
ja sztem a törpök a legjobbak,mert tündém amit uakkor kezdtem el még csak 55-ös színtűűűű!!!!!
Először nekem is a törpöm haladt a legjobban, de most már magasan a tünde vezet, mert magas ügyije van, és sokkal jobban szórja a krittyó ütéseket, mint a másik 2.