Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Karácsonyi menü III. december 12.
Karácsonyi menü II. december 12.
Karácsonyi menü I. december 12.
Zén Legendái: Karácsony 2025 december 10.
Hatalom Kártyái – Álomháború november 29.
A pillanat képe
Ő még nem tudja...
(Túlélők Földje kalandozó)
Küldd el képeslapként!
A képen látható kalandozó még nem tudja, de a labirintusnak a mélyén, ahol most ő jár, nem lehet csak úgy a földön elszórt kincseket találni. A csillogás csak csapda, a következő pillanatban három falból előszisszenő, azonnal ölő méreggel átitatott tű csapódik majd gyanútlan testébe.
Nézz szét a galériában!
ÜNNEPI MUNKAREND - Beholder Webbolt 2025/2026
Versenybeszámoló: Vác, december 7.
Titanitdukát aukció - 2025. tél - nyertesek
Álomháború lapelemzés 4. rész: színtelen és egyéb lapok
Karácsonyi HKK akció 2025.december 12-21.

A lista folytatása...
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Közös tudatok listája
Túlélők Földje - Közös tudatok listája
Túlélők Földje - Közös tudatok listája

A lista folytatása...
Lapötletek (65253)
HKK kérdés? (47620)
Versenybeszámoló: Vác, december 7. (1)
Karácsony 2025 - Zén bemutató - 2. rész (22)
TF help (6821)
[HKK Piac] Gyakori / nem gyakori lapok (3222)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
A vadászkutya
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Naigen, a kobor... modositok: dontetlen lenne a vege (visszasebzes sincs ha kobor miatt nem talallak el, 180 sebzes - 6*30 - nem eleg, hogy meghaljak).
Ogre mutanst is oltem mar, csak utalok felmaszni a hegyre, tul sok energia - bar allitolag sok penz, de arra meg nincs nagy szuksegem mostansag.
Virgoncsagos cuccokbol cirka 100-120 energiat lehet osszeszedni a jelenlegi felhozatalbol (ertsd: keptelenseg pl 5 virgoncsagos gyurut osszehozni, +1eset sem, nemhogy +3asat). Egy kezdo kari meg a kereskedelmi egyenlege miatt nem fog tul sok ilyet kapni.

A korlatozas szerintem nem jo otlet. Pont az a szep a dologban, hogy igy tobb a lehetoseg (feloltozhetsz sunire, szornyre, vedelemre vagy ha ugy erzed, hogy az a tuti, akkor akar szerencsere is). En azt utalom egy jatekban, ha minden kari ugyanugy nez ki adott szinten, mivel egyertelmu, hogy mi a legjobb. Marpedig ez a korlatozas efele vinne a jatekot.
Hogy mire hasznalom a 100 manat? Gyogyitasra. Mellesleg Gontar is arra celzott, hogy annyi manat kolt el, nem annyi energiat. Tovabbra is azt mondom, hogy nem eri meg a harag (harag nelkul is siman megolok mindent).

Szamold ki a sebzeseket (tuzgolyo, jeghurrikan), ha ugy szamolsz, hogy 50%ban felezik a tuzgolyot, meg akkor is nagyobb az atlag sebzese mint a jeghurrikannak (raadasul a tuzgolyo sebzeset te is felezheted, szal kisebbet ut rajtad...).

Barbarom csak akkor megy vissza az elso zonaba ha vmi kuldit ad le esetleg akademian tanulgat. MINDEN moncot agyoncsap a masodikban, siman eltalalja oket meg azok utan is, hogy a k. terapeuta telerakta -5os tamadasokkal. A magusod az intenziv idegkorbaccsal sebez cirka 20-25ot, barbar sebez 70 korul atlag.
"Kipróbálhatnánk a barbárt a varimmal szemben " ha arra gondolsz, hogy egymas ellen mit tudnanak, meghalna a magusod, ez tuti (nekem is van magusom, bonuszokkal 21es magia).

Immunok nemtom hogy mukodnek (mukodnek-e egyaltalan), de ha most nem is, elobb-utobb tuti hasznosak lesznek.

u.i. utalom ha vki magas lorol osztja az eszet foleg ha hulyeseget beszel
Szerintem nem gazos a cuccok kopasa. En labirintusokban oldoklok ha tehetem, ott elofordulnak fenokovek (mind2 karimnak van 3 100%os fenokove). Ijak (miert irja ezt mindenki 2 jvel?) persze lehet, hogy
tul gyorsan kopnak, egyik karim se ijasz tipus.
Nekem a csizma tunik gazosnak, minden normalis csizmat levernek rolam ugy, nem jelenik meg elotte a figyelmeztetes, hogy csak par szazalekon van.
En utokbol lattam eddig a legnagyobb sebzesueket (kublaj bunkoja, tuz +x-es titan buzoganya...), szal szerintem az uto a legtapabb.
A harag 50 mana, ami a barbaromnak iszonyat sok (van vagy 100 manaja ossz.), es a sebzesehez kepest nem sokat szamit az a 2 bonusz.
Magusnak meg felesleges.

Pajzsok: ha az ember tuzgolyozik kozelrol is, akkor felettebb hasznosnak tunik a tuzpajzs (bar nemigazan latom a hatasat az immunnak), jeghurrikannal nyilvan a jegpajzs stb.

Altalaban a sebzovarikrol: egy barbar joval nagyobbat tud utni magasabb szinten (mar amennyire 5-6. szint magasnak szamit) egy ellenfelre mint amennyit egy vari sebez, ez tobb eros ellenfelnel azt jelenti, hogy a magus elszalad a vegen ha nem tobb moncra hato varit hasznal (ami viszont gyakran ot is sebzi). Ebbol lehet mindenfele kovetkezteteseket levonni...
földpáncél
Amíg a birtokodban van az esszencia, eggyel több karkötőt viselhetsz. Védekezés: +13
HP regenerálódás : +1
Vastagbőr : +3
Savimmunitás : +2
Értéke: 6 Ap .
(ebbol a +1 karkotot nem kell elhinni, nem mux...)

fürgeteg fülbevalója
436 Védekezés: +1
Elektromosimmunitás : +2
Mágia : +1
VP regenerálódás : +2
Értéke: 6 Ap .

szélköpeny
435 Védekezés: +1
Max. Vp. : +60
Értéke: 5 Ap .
(taborozashoz hasznos...)
*nevet* Erdekes az okfejtesed )
Az otlet nem rossz, de a magyarazatot hatarozottan mokasnak tartom
Nekem mind2 karimnak van mar +10es tuzes titanbuzoganya. Tuzelemental manifesztacio dobja (egyik karimnak dobott egy +3asat, egy +6osat meg egy +10eset...). Szal nem tunik tul ritkanak.
Konnyen tulterhelesi gondok johetnenek elo, ha adott pillanatban kapna meg mindenki az energiat.
Az, hogy milyen eros moncot kapsz, erosen fugg attol is, hogy melyik teruleten vagy. Olj a kezdoteruleten, ha ugy erzed, hogy gyenge a karid (ertsd: ne hajokazz mashova).
A karizma mar bennem is felotlott, de ez a lovagokhoz lett kotve, leven ok kapjak meg alapbol ezt a kepzit.
A skilles bonusz nyilvan ugy nezne ki, hogy kevesebb lenne, mint a tobbi fajnak adott szinten, csak mivel ember (nincs specko terulete amiben jobb), barmire koncetralhatna.
Emberrel pont az a baj - ha ragaszkodsz a szokasos rpg-s megkozelitesehez az embernek -, hogy nincs semmi, amiben igazabol kiemelkedo lenne, viszont gyorsabban tanul. Erre nehez barmit is kitalalni ami nem tul tap es nem is tul gyenge.
Stat bonuszos dolog meg ezzel egyutt is mukodhet...
Rolam is levertek mar par cuccot aminek nem orultem (mondjuk nekem a barlangi troll kemenykedett). Az azert eleg cinkes, ha 60-80%rol leesik az emberrol a targy.
Mitol fugg, hogy mennyit rongalnak a moncok a targyakon?
Gyanitom felviszi maxra a vpdet.
Szerintem a magus amulettje is ide valo:
max vp: 45
magia: 2
bar ebbol viszonylag sokkal lehet talalkozni
Talán az emberhez illene jobban. Megjegyzem nekem tetszik az az ötlet is, hogy kevesebbe kerüljön a császkálás egy embernek, mondván könnyebben alkalmazkodik a körülményekhez mint a többi faj. Adott esetben azt is el tudnám képzelni, hogy lenne pl erdőjárás, mocsárismeret stb skill, ami csökkentené a járkálás költségét és az ember ezekre kapna bónuszt...
Van 3 ötletem is, szerintem a 3. a legjobb:

1. olcsóbb legyen a fejlesztés (esetleg csak a stat vagy csak a skill fejlesztés legyen olcsóbb)

2. koncentráció: egy karakter által választott skillre kap bónuszt bizonyos időre, persze itt kéne néhány megkötés, mert így túl tápos lenne (mondjuk nem lehet harci skill)

3. koncentráció 2. változat: az általa választott (mondjuk a beállításoknál lehetne megadni) statra kapjon bónuszt néhány percig

Persze be kéne lőni, hogy mennyi legyen az a bónusz.
Kiegészítés az előzőekhez: Azt írtad, hogy a 12 óra letelte előtt egy órával be szoktál lépni, hogy ne legyen csúszás. Ezzel pont azt éred el, hogy nem kapod meg a 12 óra leteltével azt a plusz energiát amit egyébként megkapnal (mert ugye akkor kerülnél maxba).
Az ideális szerintem az lenne, ha 11,5 óra lenne a ciklus (vagy 23,5). Így lenne fél órája az embernek hogy felhasználja az energiááját és nem lenne csúszás sem.
Szerintem felesleges, csak az első néhány szinten számítana a dolog (magasabb szinten az a cirka 1500 fejlesztési pont amivel meg lehet oldani 3 tulajdonság fejlesztést, nem számít igazán sokat).
Viszont ha már balance a téma: az ember faj túl gyengére sikerült. Nincs spec képessége és a tulajdonságoknál is rosszabbul jár, mint bármelyik másik faj. Nem látom, hogy miért érné meg emberrel jatszani...
Akkor csak 1es lesz egyenlőre. Kösz az infót!
Építést érdemes felnyomni? Mert ugye csökkenti az építés időtartamát, a kérdés, hogy mennyivel?

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.