Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
A duzzadó izmokért
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Az erő mindig is fontos tulajdonság volt a Túlélők Földjén, mely nagy szerepet játszik abban, mekkorát üthetsz fegyvereddel, fel tudod-e emelni a neked kirakott súlyt a cirkuszi próbák során, ill. el tudod-e a bicepszeddel kápráztatni szíved hölgyét vagy éppen urát, ha a másik nemről van szó.
Nézz szét a galériában!
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA
XXVIII. HKK Nemzeti Bajnokság beszámoló
HKK Nemzeti Bajnokság holnap!
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét
Kérdezz-felelek 55.

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái verseny - 2024. december 8., Középkor
Hatalom Kártyái verseny - 2024. november 3., Középkor
Hatalom Kártyái - Profi versenyzők listája
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét

A lista folytatása...
Versenyhirdető (1833)
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét (30)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8229)
Lapötletek (65032)
HKK kérdés? (47241)
XXVIII. HKK Nemzeti Bajnokság beszámoló (1)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Vámpír etnikum (Hatalom Kártyái paklileírás)

Sziasztok kedves olvasók! A kombós cikk címe, mint általában, most is mindent elárul. Azt hiszem, senki nem fog meglepődni, ha azt mondom, hogy egy fekete vámpír pakli összeállítását fogok most nektek leírni. Igen, ez egy olyan jellegű horda, ami sunnyogó módon laposkúszásban halad felfelé. Nem hallani róla, nem hivalkodik, de mégis van, és mégis mozog a Föld. Nem mondanám, hogy nem okozhat meglepetést, mert nekem is okozott. Egy olyan pakliról van szó, ami nem igazán szerepel versenyen, de ennek nem az az oka, mert gyenge volna, hanem az, hogy a versenyjátékosoknak kialakult egyfajta stílusa, és ezt nem jellemzi az etnikum. A stílusokhoz visszatérve, a főbb irányokat a kontroll, a kombó és az egyéb kategória alkotja, ahova néha bejuthat egy-két új összeállítás. Elképzelhetőnek tartom, hogy lassacskán a vérszívó horda is felküzdi magát az egyéb kategóriába, ahogyan a kalandozók is tették. Egy gyors deckről van szó, ami záros határidőn belül, esetleg a harmadik körben határozott sújtást mérhet ellenfelünkre. Ezek az olcsón, már-már szinte ingyen jövő lények szeretik az ellenfelem vérét szívni, mert hát miről is van szó: én sebzek, ő sérül, én gyógyulok... Ha így működik játék során is, mint a papíron, akkor egy boldog horda, boldog irányítója leszek. Lássuk, mit is kell tennem, hogy a játék végén többször mosolyogjak, mint zokogjak! Ha valaki paklit akar összerakni egy adott koncepcióhoz, érdemes alaposan utánanéznie, hogy miket érdemes berakni. Kevés olyan gyűjtemény van, ahol minden lap megtalálható, ezért ajánlom a neten megtalálható Beholder oldalát. Ott minden lapra rákereshetsz, és mivel még csak 1998-óta játszom, így én is korlátozott lapismerettel rendelkezem, ezért én is kerestem. A vérszívók egyébként is az a faj, amelyik nem robbant még be a köztudatba. Lássuk csak, a leltárnál milyen lapok jöhetnek szóba, ha a beholder.hu-ra klikkelünk. A lista egyben már a pakli leírása is, ezért lapelemzésszerűen taglalom a lapokat, amik bejutnak, illetve elmondom a kiesők okát. A lapkereső a vámpír szóra az alábbi, ezzel kapcsolatos lapokat dobja ki:

Az első lap, az Autentikus vámpír. Ez a lap még a Hőskorszak idején jelent meg. Ebből sajnos adódik, hogy jó eséllyel nem jut be a TOP TEN-be. Régi lapról van szó, ami a maga idejében elképzelhető jelenség volt egy pakliban, de mára sajnos megöregedett. Drágán jön, ami ugyan még nem nagy hátrány, de a képességei sem meggyőzőek, ezért ezt a lapot át is lépném a pakli leírásánál. A következő lap, a Vámpír őrszem. Na ez a lap már megjárja! Nem tűnik egy brutális lénynek, nem is az általa kiosztott pofonokkal fogom megnyerni a játékot, de minden lénynek meg van a maga feladata, és az övé a Kripta felépítése, ami jelentős előnyhöz juttathat. Ha az épületet felhúzta, mehet a levesbe. Nincs rá szükségem, de persze vannak még alternatívák, amelyeknél jól jöhet, pár sor múlva még visszatérek rá. Most azonban a következő versenyző rajtol, és ő a Vámpír sámán. Ez a lény olcsó lehozatalt biztosít, hiszen kettőért bármilyen vámpírt ledobhatok, counter képességet rejt magában, amivel a vérszívóimat védem, és ennyi azt hiszem elegendő is ahhoz, hogy bevegyük őt is a bandába. A következő jelölt egy bűbáj, a Vámpír mágia. Ez a lap a lényeim sebzése után sebez ellenfelemen, rajtam pedig, gyógyít. Mind ennek ellenére, mégsem érzem, hogy nélkülözhetetlen lenne a paklimba. Ha van fölösleges három varázspontom, akkor rosszul húztam, és nem erre a lapra vágyom. Lesz még lap, ami biztosabban gyógyít rajtam, de ez egyébként sem lényeges a paklimba. Át is ugranék egy fantáziadús ifjú reménységre, a Vámpíreledelre. Ez a lap, a vámpírjaim után erőforrást biztosít a számomra, ezért itt már vissza is térnék, a Vámpír őrszemre. Nem baj, ha egy esetleges körrel tovább marad, úgymond fölöslegesen, mert ő is bele fog tartozni a minden vámpíromba, akik után húzhatok egy lapot. Most értem el arra a pontra, amivel a paklik leírását szoktam kezdeni. Lássuk tehát a követőemet. Az első vámpír, az a lap, ami az elsődleges erőforrást biztosítja számomra. Egy VP-vel kevesebb a vámpírjaim idézési költsége, és már a nulláért egyet lövök sem hatja meg őket. Azoknak az embereknek, akik pedig szeretnék az esetleges sebzéseket visszagyógyulni, szintén ebben a lapban rejlik a lehetőség, mert gyógyulás nem nagyon fog férni a pakliba. Ez a lap is magáért beszél, ezért tovább lépek, egészen a Vámpír nagyúrig. Olcsón nagy per nagy lény, aminek van egy lassúsági hátránya, viszont nem cserélhet gazdát. A követőm mellett egyért, öt per hat, tehát belefér egy kis hátrány, ami hamar lecsökkenhet. Nem magától érthető ugyan, de én javaslom, a későbbiekben ezt is külön taglalom. Ami viszont teljesen egyértelmű, az a Vámpírbébi. Egyért kettő per kettes lény, ami kettőt sebez rajtam, amikor felkel, viszont ne felejtsük el a követőnket, ami ebből már vissza is gyógyít egy ÉP-t. Ha már üt, akkor nem sebződtem. Ha hozok még lényt, ami persze vámpír lesz, akkor már nem is sebez. Jó kis gyors lény. Lássuk a következőt, a Szubreális vámpírt. Nem ez a lap lesz a paklim gerincét alkotó táp. Mondjuk úgy, hogy nem használnám, persze mivel én hordaszerűen sebzek, lehet, hogy a középjátékban elegendő lenne az ÉP veszteség, amivel a lopása jár, de mégsem ajánlom. A következő lapot viszont abszolút nem ajánlom, ami a Megtért vámpír. Színe miatt sem illik a képbe, de a képességei sem erre a pályára késztetik, valamint az életpont/sebzéspont aránya sem a megfelelő. Ez egy jó lény, de nem a vámpír horda élén fog harcolni. Ne is fecséreljük tovább a szót, lépjünk a következő lapra, a Vámpír tőrre. Na erről sem szeretnék hosszasan beszélni, mivel a gyógyuló lapom ennél biztosabb, ezért azt hiszem, nem kell megmagyaráznom, miért is hagyom ezt a lapot is az "indultak még " kategóriában. A következő lap a Vámpírszobor. Nem tartom jó lapnak, ezért őt sem ajánlom. Nem hiszem, hogy lenne neki hely a pakliban, de elképzelhető, hogy egy esetleges aprócska rést betöltsön. A vámpírok éjszakája a soron következő, amire többen hurrognak, de én mégis elképzelhetőnek tartom, hogy jól jöhet. Az ok az, hogy nem csak többet sebezhetek, ami három ütő vámpír esetén plusz hatot jelent, hanem esetleg meg is védhetem a lényeimet egy pofozkodás esetén, aminek kérdéses lehet a kimenetele. Ne döntsünk elhamarkodottan! Lehet, hogy ez a lap hoz szerencsét. A vámpír csókja a soron következő. Ha az előző lappal akarnám összehasonlítani, azt mondanám, azzal két lény esetén jobban járok. Nincs rá szükség, az előbbi jobb, és többféle felhasználása lehetséges. Ez a lap sem illik ide, de ez befér, ha nincs elegendő lap. Ismét elértünk egy alaplaphoz, ami a Mentális vámpír. Amikor őt hozom, akkor már négyért kettő per hármas lény egyes regenerálódással, ami két ütés után visszahozta az árát, utána pedig, egy újabb erőforrás. A lények nehezen ütik le, és nem kérdéses, hogy ő is helyezett lesz. Amikor megláttam ezt a lapot, nekem a kedvenceim közé ugrott azonnal. Nagyon jól használható sok mindennel. A következő lapot nem szívesen minősítem, mert régen nagy kedvencem volt, és néha már-már azt hittem, hogy újra feléled, de az evolúció őt is a középkorban hagyta, azóta pedig sokat fejlődött a technika. Sajnálattal mondom, de csak akkor fér be a Vámpír Lord, ha nincs jobb helyette. Ilyen lap például a Smaragdvámpír. Olcsóbb, mérgezése is van, nagyobbat is üt. A hátránya nem érint túl fájdalmasan, mivel nem hat körön keresztül akarok vele pofozkodni, ő már belevaló gyerek, mármint a pakliba. A következő vámpírokhoz kapcsolódó lap a Vérszívó. Őt csak a side-ba ajánlom. A verseny milyensége meghatározhatja persze, hogy esetleg alapból használjam, ha például arra számítok, hogy sok kontroll lényt kell majd elcsábítanom, akkor alap, de nem mindenféleképpen. A következő lap viszont alap lap. Loachlan magában négyért egy kettő per hármas lény, de most hordáról van szó, amiben gyakran tízet üt. Mellette szól, hogy az esetleges kárba menő Vámpír őrszemet is hasznosítja +2/+2 formájában. Ha ez a lap nem is, de a következő mindenképpen határozott befutó, a Kripta. Nem a lénytermelő képessége a fontos, persze az is lehet, hogy még hasznos lesz a játék során, de ami a lényeg, hogy egy vámpírt költség nélkül ledobok, ami lehet ici-picitől gigászi méretekig akármekkora. Ha az első körben tudok nyitni egy Vámpír őrszemmel, akkor a második körben már érdekes vámpírarzenál jöhet. Ez a két lap nagyon jó kezdést biztosíthat. A hordám erejét a leginkább a következő lény biztosítja, az Őstestvér. Neki elég a harmadik körben jönnie, hiszen akkor már jó eséllyel tud magán kívül másnak is +1/+1-et adni. A mágikus támadása és védekezése is jelentős előnynek tudható be. Finom kis lényecske, amit még célozni is drága, és körülményes. A következő lappal sokáig hadilábon álltam. Nem tudtam eldönteni, hogy használható-e, vagy sem. A játékok során kiderült, hogy igen. A Vérivók egy olyan bűbáj, amire jó eséllyel nem tud az ellenfél reagálni, és ez egy olyan "Ősi szövetség, amely miatt még a mai napig jelen vannak ezek a szentségtelen élőholtak." Ez mindent elmond. Polongra már csak a régi játékosok emlékezhetnek. Nekem az első lapom volt, amit vettem. Akkoriban még nem volt jellemző a lények beépített képességei, amivel ellenségeiket lőtték halomra. Sajnos az évek során már ő sem szükséges a pakliba. Hasonlóakat tudok elmondani a következő lényről, Doorwaltról. Sajnos ő "Klasszikus vámpír! A karó, fokhagyma, szenteltvíz, mind működnek ellene." Tehát nem tartozik a kiváltságosak közé, de elképzelhető, ha nincs elegendő lényem, mégis berakom, mert azért használható. Sokkal kiváltságosabb és használhatóbb, az Árnytestvér. A mágikus támadás ugyan hiányzik róla, de a képessége sok bosszúságot okozhat ellenfelemnek. Kissé hasonlít a Mentális vámpírhoz, csak ő gyógyítja a sereget, így védi magát, és társait, a kiosztott sebzéspontok után. Jöjjön most egy kis gyűjtő hasznosító lap. Ez a lap is illik a pakliba, mert alapból ötért jön, de ez gyakran kettő, és reagálni is drágább rá. A lap, ami két élőholtat visszahoz az életbe, és a játékba rakja őket, az Animáció. Egy újabb fölösleges laphoz értünk a listán, ez a Halálbáró. Ötért öt per egyes lény. Ha nem lenne csak ötféle vámpírom, akkor sem raknám be a pakliba, hogy több lényem legyen, mint egyéb lap. Mert ugye a hordajellegű pakliban ez nem árt. Hasonló lap, a Drud. Vámpír pakliban, egy szinte lehozhatatlan vámpír. Kalandozót kellene neki áldozni, amit keveset használhat a vámpír deck, és azt sem azért, hogy ő jól lakhasson. A következő lény már ismét elképzelhető. A Sötét árny egy potenciális lehetőség. Lereptetem kettő per háromba, persze ötért, aztán átalakítom, ahogy nekem tetszik kettő per négyre, vagy egy per ötre. Határozottan szükséges viszont, A halál fia. Nem szükséges a leheletét az egekig erősíteni, de nem árt, ha fúj hármat-négyet. Kipróbálás szintjén ajánlom Alex Vampirssont. Nem fog beférni a verseny pakliba, de tetszik a képessége, és jó a rajza. Rá is kevesen emlékezhetnek. A vámpír címszó alatt ezeket a lapokat dobta ki a lapkereső. Mondhatni nem kevés. Egy lap azonban még hiányzik. Mivel ez új, ezért még nem szerepel a lapkeresőben. Az Eszenciavámpírról van szó. Bevallom őszintén, ő adta az ihletet, hogy most a vámpírok seregét tálaljam elétek. Kijátszásakor sebez átlagosan négyet-ötöt, és ez a játék közepén már általában elég. Mivel lényről van szó, ezért a biztosabb sebzések közé tartozik, legalábbis kevesebb counter van ellene. Mikor még elkezdtük tesztelni, kissé gyengébb volt. Amolyan tipikus, ha kalapácsot adsz a kezébe, mindent szögnek néz lény volt. Később megváltozott bili borítgatóra, és most már odafigyel, hogy csak az ellenfelem irányába borítsa a bilit. Így egy kifejezetten jó lénynek tartom, amit nem csak vámpírok között használnék. Néhány lapot még felsorolnék, amit elképzelhetőnek tartok a pakliba. Ilyen például a Nekromanta lord. Őstestvér mellett még egy lap, ami +1/+1-et adhat a lényeimnek. Koporsó, ami felgyógyítja a lényeimet, illetve megtisztítja őket a szükségtelen jelzőktől. Élőholt rituálé, ami besebzi ellenfelemet, ha átüthetetlen őrposztot alakít ki. Hullaféreg, amit nem kell megmagyaráznom. Hatalmas lényeket tud csinálni, egy-két kör alatt. És utoljára, de nem utolsó sorban: a Zombi mester, hiszen olcsó élőholtakkal játszom, és húzni mindig jó. Mivel minden lapot felsoroltam, amit a net, a témában dobott, és a saját elképzeléseimet is, ezért jöhet a szelektálás, és a játék-stílus részletezése. A fentiek alapján a bekerült lapok már meg is vannak magyarázva. Nem lesznek nagy meglepetések.

A paklim java részt lényekből áll, mint általában minden horda. Az eltérés az, hogy nem veszem figyelembe az idézési költségüket. Az első lény a kombó részt erősíti, a Vámpír őrszem. Ehhez rögtön kapcsolódik a Kripta. Még az ütős lények előtt megemlíteném a Vámpír sámánt. Neki is nagyhasznát vehetem, annak ellenére, hogy nem ő fogja megölni az ellenfelemet. Amit egy elsőkörös Kripta után akarok hozni, az a Mentális vámpír. Közvetlenül az ütése után kell hozni a Vámpír eledelt, ami a még ott lévő Vámpír őrszemre is áldozódik, így a kör végén kettőt húzok. Ha nem ez a kezdésem, akkor örülök egy Vámpír bébinek is. Ha ezzel kezdek, akkor jó lenne ledobni a másodikban, mondjuk két Vámpír nagyurat. Mivel magában lassú, ezért egy még nem részletezett lapot társítanék mellé, a Köpőcsövet. Gyorsan leköpködhetjük róla a jelzőket és könnyen kirakhatjuk, mivel minden vámpír tud KF-elni. Megemlíteném, hogy a Mentális vámpírral is jó köpködni ingyen. Az is kellemes, ha hozok két nagyurat, a másodikban húzok Kriptát, majd a harmadikban jön mentális a csövével. Van néhány kombináció, ami jól jöhet. Gyorsításnak megjárja, egy A vámpírok éjszakája, ami ha az ütőlények között elhelyezkedő Mentális is üt, akkor ingyen van, sőt... Még az ütéseket növelve jöhet a berepülő pilóta Őstestvér. A +1/+1 mindig jól jön. A mentális öcsikéje, az Árnytestvér is jó szolgálatot tehet, mivel előfordulhat, hogy sebző varázslattal, hatással, vagy a közönséges módon, egy lénnyel akarják majd leszedni a lényeimet. Ha már itt tartunk, a védelemnél sorolnám fel a Vérivókat is. Általában azonnali, vagy bűbáj típust érdemes neki megnevezni. A hosszú harcok határain túl, elképzelhetőek veszteségek. Ezeket kompenzálnám az Animációval. Mivel már van elég vámpírom, ezért nem fog egymagában árválkodni Loachlan sem. Általában ő sem üt kicsit. Fontos lesz még A halálfia is. Vannak feladatok, amit csak ő tud megoldani.

Ez a paklim apraja-nagyja, tehát az összeállításkor azt hiszem mindent megtettem, az optimális húzás lehetővé tétele érdekében. Lényeges, hogy a pakli ne legyen több mint 45 lap, mivel az rontaná az esélyeimet. Vannak lapok, amit az elején szeretnék mindenféleképen behúzni, ilyenek az őrszem, a bébi, a nagyúr, a mentális, és a cső, de persze az eledel is.

Látható, hogy ezúttal nem raktam be az általában védelem alapját alkotó countereket. Sajnos ezek most a side-ba szorultak. Kénytelen leszek bepakolni négyféle lapot, amivel esetleg tudok reagálni egy kombó pakli ellen. A kontroll annyiban nem vészes, hogy lassabb. Ha minden lényemet leszedi, még mindig fel tudok állni. Nem szabad a játék során Hűbele Balázs módjára azonnal kipakolni. Sokszor lassabbra kell venni a figurát, a hatékonyabb ölés érdekében. A pakli nem túl VP igényes, ezért termelés nem kell bele, csak imádkozzunk, hogy a kombót behúzzuk az elején, és akkor nem lesz baj! Azok a lapok, amiket az elején felsoroltam, és nem kerültek be, azért használhatóak. Van például a Smaragd vámpír, ami csak azért nincs benne alapból, mert így jöttek kézre a lapok, de más játékos lehet, hogy őt részesítette volna előnyben más lappal szemben, és úgy is jó a pakli, sőt néhány esetben, talán még jobb is. Ha sokat játszik az ember ezzel a paklival, hamar ráérez, hogy mik a cserélhető lapok, és a stratégia is aránylag egyszerű. Láthatólag egyszínű versenyre raktam össze a paklit, de más versenyre is elképzelhető némi módosítással. A pakliról nem mesélnék tovább, viszont a side még egy felfedezésre váró sziget.

Mivel a paklimba, most is csak négyféle counter fér bele, ezért meg kell találnom a legjobbakat. Ez az egyszínűn A hatalom torzulása. Mindenek felett fekete színben ő viszi a pálmát. Mivel a paklim képes egy kör alatt váratlanul tíz, esetleg tizenöt sebzéspontot elérni, ezért olyan counter is jó, ami csak az adott körre kapcsolja ki ellenfelem varázslatát. Ennek tudatában a legjobb a Majd legközelebb. Ez a lap jóformán megjelenése óta a legértékesebb lapok közé sorolható, és persze nem véletlenül. Mivel a lehetőségeim korlátozottak, ezért egy más versenyen nem túl gyakori lapot is felsorolok a reakció részlegen, ami viszont ebbe az összeállításba jól működhet. Ez a lap a Morgan mágiája. Biztos sokan nem értenek vele egyet, de néha kifejezetten jól jöhet, esetleg egy asztalpusztítás megakadályozására. Kevesebb hátránnyal rendelkezik A xirnoxok átka. Fekete színekből ezek a legjobb counterek. Persze nem varázslatok ellen még ajánlom a Leanthil trükkjét. Sokszor okozhat ellenfelemnek meglepetést. Mivel mindig nagy divat a gyűjtő használata, ezért szükségesnek tartok néhány Alaptalan reményt és Fekete lyukat. Mivel egyre többen játszanak szívatós tárgyakkal, mint például Ősi béklyó, ezért javaslom a Karacs használatát, de univerzális megfontolásból javaslom még az Élőholt mágust is. Lényegében ezekből a lapokból áll össze a side. Nem mondhatnám, hogy bármilyen paklira nagyon rákészültem volna, azt a verseny előtti játékokból lehet. Ez a side egy általánosságokban felépített pakli általánosságokban felépített cserelapjai. A versenykörnyezet ezt sokban módosíthatja.

Remélem sikerült a tetszéseteket elnyerni a Vérszívóhordámmal. Ez ismét egy könnyen emészthető összeállítás, amivel vidám játékokat lehet játszani. Nem túl bonyolult, de mégis jól játszható. Zárnám most soraimat, és mint mindig, most is: mindenkinek kellemes játékot és sikeres versenyt kívánok!
Szabálylap: nem ajánlott
Követő: Az első vámpírMegnéz
3 Vámpír őrszemMegnéz
2 KriptaMegnéz
3 Vámpír sámánMegnéz
3 Mentális vámpírMegnéz
3 VámpírbébiMegnéz
3 Vámpír nagyúrMegnéz
3 KöpőcsőMegnéz
2 A vámpírok éjszakájaMegnéz
3 ŐstestvérMegnéz
3 ÁrnytestvérMegnéz
3 VérivókMegnéz
2 AnimációMegnéz
2 LoachlanMegnéz
2 A halál fiaMegnéz
3 VámpíreledelMegnéz
2 EszenciavámpírMegnéz
3 A hatalom torzulásaMegnéz
3 Majd legközelebbMegnéz
3 Morgan mágiájaMegnéz
2 A xirnoxok átkaMegnéz
3 Leanthil trükkjeMegnéz
3 Alaptalan reményMegnéz
2 Fekete lyukMegnéz
3 KaracsMegnéz
3 Élőholt mágusMegnéz

Írta: Holman Gábor
A cikk az Alanori Krónika 107. számában jelent meg.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 206 szavazat alapján 6.9)

Ha ez tetszett, olvasd el a következő, jellegében hasonló cikket is: A kontroll pakli (Hatalom Kártyái paklileírás).

Létrehozás: 2005. február 17. 11:42:19
Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:09
Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.