Vissza a Főoldalra
 
Egyelőre üres.

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő
Pakliszerkesztő (mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Hordázás szeptember 15.
Zén Legendái: Tilretas öröksége július 25.
A pillanat képe
Bömbölő arénarém
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Micsoda eltorzult fenevad ez? Miféle ocsmány szörnyszülött? Melyik szintről szabadult ide? Az biztos, hogy egykörös ellenfél a főmágusok szintjén, de például a vadászszinten, ha az ÖSSZES galetki összefog, meg tudják vajon ölni? Hat méter magas, bömbölő borzadály ez, hat vaskos lábon álló, csápos, agyaras, habzó szájú rém." - pozitív gondolatok az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Kérdezz-felelek 47.
Ajándéksorsolás október + szeptemberi eredményhirdetés
Versenybeszámoló – Kecskeméti kiemelt verseny okt. 1.
XXVI. Hatalom Kártyái Nemzeti Bajnokság - 2022
Hatalom Szövetsége 51. félév - eredményhirdetés

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019
Termékismertető - HKK - Zén 2. expedíciója: Lávakráter
Termékismertető - HKK - Zén 2. expedíciója: Moa relikviák

A lista folytatása...
Kérdezz-felelek 47. (11)
Versenybeszámoló – Kecskeméti kiemelt verseny okt. 1. (13)
[HKK Piac] UR lapok (10623)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28421)
HKK kérdés? (46313)
A versenyek tisztasága (82)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
viszont a mumifikáló szolgánál költség a rárakás
szóval szerintem rá lehet rakni, csak azok nem fognak hatni a krakochra
 
Rá se tudja rakni, az Immunis krakoch forrásra immunis. Ha egy lapra nem lehet hatni / immunis valamire, az egyúttal azt is jelenti, hogy az a forrás jelzőket sem rakhat rá.
 
Ha a Mumifikáló szolga jelzőket tesz az Immúnis krakoch-ra, azok továbbra sem hatnak rá?
 
Ez elvileg le van fejlesztve. Ha kilép valaki, aki ellen játszottál, akkor az emiatt blank fordulóért kapsz 1,5 Buchholz pontot.
Ahogy erőnyerőként a gép ellen "játszva" is kapsz 1,5 Buchholz pontot fordulónként. Számomra érthetetlen okból azért is, amelyiket erőnyerted. De ez legyen a legkisebb baj.
 
Sziasztok Tesztelők/Beholder!

Esetleg nincs napirendi ponton az, hogy, ha valaki lelép a versenyről akkor a vele játszott emberek buchholz pontjait ne rontsa le? Mostanában többször is halottam innen-onnan ezt a problémát.

Lehetne esetleg a kilépett játékossal addig játszott ellenfeleinek a buhholz pontait növelni midnen további körben 1-el, vagy minden további 2. körben 3-al.

Én bármilyen megoldát támogatnék, de érdekelene a véleményetek is!

Köszi előre is!
 
Az ilyen "must counter" kijátszáskori képességes lapokat szeretnénk visszaszorítani, egyáltalán nem baj, ha a kijátszáskori képességére nem drágább reagálni. A drágább ilyen lapoknak úgyis vannak további képességei, van teste, szóval az egy lappal asztalra kerülő fenyegetéseknek csak töredékét oldja meg egy hatás reakció.

Abban viszont igazat adok neked, hogy nem feltétlenül jó, hogyha egy lapszöveg szó szerinti elolvasása és értelmezése nem csak azt jelenti, ami a szövegből kijön, mert ezt akkor memorizálni kell.

Ui: itt egyébként a rendszerben a fő anomália a Leira, a tavalyi tesztelés során is sokszor szembesültünk vele, hogy hiába van a lapon reakciódrágitás, a Leira utána ezt megkerüli. Viszont ő meg hamarosan kirotál, már nem kell sokat aludni addig
 
Azt természetesen értem, hogy azért működik így, mert szabály szerint így lett definiálva. De ettől még nem lesz a dolog intuitív - látod, te magad sem tudtad megmagyarázni, hogy miért van ez így, azon kívül, hogy "hozzá kell képzelni". Egy kezdő játékos ezt meglátja, és inkább sarkon fordul " köszöntem szépen" felkiáltással.

Az érvelésed utolsó felével sem értek egyet. Rengeteg olyan reakciódrágítós lap van, amit a (kijátszáskori) képesség miatt használunk. Ezeknél sokszor majdhogynem egyenértékű a forráscounter azzal, mintha nem jött volna létre a lap (lássuk be, a mai HKK-t már nem igazán a testek döntik el). Még ha marad is mondjuk egy ZSZ az asztalon, az általad is említett VP-előny bizony kőkeményen realizálódik. És ez egyre gyakoribb lesz azáltal, hogy a lapcounterek helyett egyre több a speciális counter.
 
Nem új keletű, de talán fontos kérdés:
Ha egy [nem lehet rá reagálni] lap képességeire [nem lehet reagálni], akkor egy [+X rá reagálni] lap képességeire miért nem [+X reagálni]? Mi az emögött húzódó logika?


Van logika minden mögött!
Alapvetően a legtöbb esetben, amikor elkezdtük ráirni egy lapra, hogy "nem lehet rá reagálni (valamivel)" akkor azt akartuk írni, hogy "nem lehet reagálni rá és képességére (valamivel)."
De az lett a döntés, hogy ez csak felesleges szószaporítás, szabályban definiálva lesz majd ez.

A reakciódrágítás egy teljesen más történet, ott definiálva is van, hogy a lap kijátszására reagálni X-el több varázspontba kerül.
Ez általában a drágábban jövő (vagy egyébként gyengébb) lapokra kerül rá, és az a célja, hogy a kánterelés során az ellenfél ne kerüljön VP előnybe.
A képességek használata már az esetek többségében ingyenes, nincs szükség rá, hogy azok kánterelését is drágítsuk.
 
Valóban problémás, hogy hiába akadályozzuk meg az eredeti hatást/képességet Leira után, ha Leira létrejött, akkor az általa "lopott" képesség is létrejön. Ez valóban egy hibás gyakorlat.

Szerintem a faq-ból annak kellene következnie, hogy ha Leira után az eredeti forrás kap egy szimpla megakadályozó forráscountert (is), akkor nem fog létrejönni a forrás, hiába lesz sikeres Leira kijátszása. Szerintem így kellene működnie.
 
A gyakorlat jelenleg az, hogy forrás counterrel nem lehet reagálni Leira után. Ez viszont nem igazán illeszthető be a leírtakba.
 
Nem értem a kérdést.

Leira, a hangtolvaj használatával kapcsolatban rengeteg kérdés merült fel, és ezeket a kérdéseket nagyrészt a lap szövegében szereplő „Leira képességeként létrejön” – szövegrész generálta. Ilyenkor a lap szövegének ez a részlete azt jelenti, hogy a reagált képesség vagy hatás úgy jön létre, mintha Leira képessége lenne, mintha azt én váltottam volna ki. Ezért dönthetek én az esetleges célpontokról is. De a reagált képességet az eredeti lap nem veszíti el, és Leira sem kapja azt meg, még időlegesen sem. A semlegesítése csupán módosít egy másik lap által sikeresen létrehozott hatást. A fentiek tükrében a lappal kapcsolatban felmerült konkrét kérdéseket is megválaszoljuk.

Ez a faq van Leira alatt. Az eredeti képesség jön létre, de megváltozik a célpontja, mintha Leira gazdája hozta volna létre a képességet. Szó nincs róla, hogy a semlegesítés része lenne. A semlegesítés eltéríti az eredeti hatást, ami továbbra is kijátszáskori képesség/aktiválást kívánó hatás.

Ha ettől eltérő a gyakorlat, akkor azt sürgősen el kell felejteni.

Szerintem.
 
Erre továbbra is várok egy hivatalos álláspontot.

Illetve akkor már bedobnék +1 kérdést:
Ha Leira szövegében az szerepel, hogy "létrejön Leira képességeként", akkor a gyakorlatban ez miért úgy működik, hogy a reagált képesség a semlegesítés része lesz (ami ugyebár - a lap szövegével ellentétben - NEM képesség)? Milyen logika alapján alakul át egy kijátszáskori képesség semlegesítéssé?
 
Köszi
 
172.3. A másolás nem hat a másolt lapra.
 
a lap nem lehet célpontja olyan forrásnak

A másolás ennél a lépésnél már nem értelmezhető.
A forrás immunitás ugyanúgy letiltja a dolgot, mert a megcélzás része a képességnek.
 
Kisebb Zannal másolhatom a:

1, REZISZTENS T. Vlagyimirt?

2, a forrásra immúnis Krakochot?

1,
"80. Rezisztencia, z ikon: ha egy lapon ez az ikon szerepel, az azt jelenti, hogy a lap nem lehet célpontja olyan forrásnak, ami a szövege szerint EGY konkrét lapra vagy permanensre hat, beleértve azokat a forrásokat is, amelyek a célpontnak választható lapok vagy permanensek körét valamilyen feltétellel (pl. színük vagy idézési költségük alapján) szűkítik."

-Ugyan a vlagyi célpontja a ksiebb zan-nak (célpont lapot másol a megfogalmazás szerint), de nem hat rá közvetlenül. Szóval a kódexben szereplő rezisztencia megfogalmazás szerint: IGEN, másolhatom.


2, Hasonló logika. Célzom a Krakochot, de nem hatok rá, tehát a forrás immunitása ebből a szempontból nem számít. Tehát IGEN, másolhatom.


Megerősítéseket, illetve cáfolatokat kérek szépen, nem szeretném, hogy versenyen derüljön ki, hogy valami máshogy van.

Köszönöm (megelőlegezve Neked, János ) !
 
Ha be vagy jelentkezve azzal az accoddal amivel beküldted a paklilistátadt akkor a lezajlott versenyknél katt az adott versenyre és ott van minden játékos neve mellett ott találod az adott paklit aki beküldte a listáját.
 
Sziasztok!

Fehérvári verseny után szerettem volna ellenfeleit paklilistáját megnézni.
Hogy lehet ezt megtenni?
 
Mi az emögött húzódó logika?

Már kitalálhattad volna. Hát semmi.
 
Nem új keletű, de talán fontos kérdés:
Ha egy [nem lehet rá reagálni] lap képességeire [nem lehet reagálni], akkor egy [+X rá reagálni] lap képességeire miért nem [+X reagálni]? Mi az emögött húzódó logika?
 
7.7.2. A kézben, pakliban, gyűjtőben (Semmiben) lévő változó idézési költségű lapok alap idézési költsége mindig a lap bal felső sarkában szereplő konkrét érték. Az alap idézési költség pontos kiszámítását kizárólag a lap kijátszásakor kell elvégezni.

Tehát igen, a 3-X-es költségű lap amíg kézben van, 3-as költségűnek számít.

A Tarrgeth-re gondoltsz, nyilván, mert a Terrgath nem olcsóbbít... És igen, a szabály, az epikus követőkre vonatkozik, a Tarrgeth pedig hordaparancsnok, nem epikus követő.
 
ha Alligátorteknősnek dobok egy Háborgó tengert, akkor 3-x=3, mivel x=0, amíg a kezemben van és nem játszom ki (függetlenül attól, hány varázslat van a Semmimben?

Terrgath továbbra is stackeli az olcsóbbítást?

Köszi a válaszokat!
 
köszi
 
Nagyon köszönöm a válaszodat
 
igen, lesz a 3. napon vigaszdraft, amin bárki indulhat!

És lesznek draft versemyek a nemzeti előtt, ahol fel tudsz készülni:
http://beholder.hu/?m=hkk&cikk=5249

Az esetleges erre vonatkozó tiltásokat próbáljuk mielőbb kommunikálni.
 
Köszönöm
Lehet rosszul tudom, de a döntő napján lesz vigaszdraft.
Állítólag, az a havi behós verseny, amire a kiesettek és a be nem jutottak is nevezhetnek.

Gondoltam, ha eljutok rá, akkor jó lenne készülni.
Sose draftoltam. Ezt túl nehéznek véltem eddig. Nincs se elég lapismeretem, se gyakorlatom. Most viszont lenne idő rá felkészülni.
Mármint lapismeretet szerezni és átnézni a koncepciókat, mit lenne jó szedni.....
 
Ezt a 2. nap vegen, a bejutottakkal szoktuk hagyomanyosan mindig eldonteni.
En erosen azt fogom partolni, hogy az addig kialakult tiltasokat/nerfeket kovessuk. Ez mar az NYMO-n alakult, az aktualis "legjobb verzio"-t a vasarnapi Csik Jani-fele verseny kiirasaban lathatod.
 
Sziasztok!

A nemzeti harmadik napján, a drafton lesznek tiltott lapok?
Mert érdekelne, hogy a második napra tiltott pl: a céhek, szintelen lapok..... de a draftra nem látok ilyet.
 
117.0. A játékban lévő permanensekre csak olyan nem önálló jelző kerülhet, amely az adott permanenshez kapcsolódóan értelmezhető.

[Kiegészítés]
Csak lényekre kerülhet méregjelző, álomjelző, erősödés- vagy gyengülésjelző, izomjelző, életjelző.
 
Kerülhet-e álomjelző nem lény lapra?
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2022
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.