Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Karácsonyi menü 2024 december 10.
Hatalom Kártyái - Moa civilizáció november 30.
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
A pillanat képe
A triklem drakolder
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"A triklem drakolderek Ghalla szuperintelligens, hihetetlen hatalmú lényei, mégis, egyesek szerint nem egyebek, mint egy mágikus kísérlet eredményei, amelyet a fiatal Dornodon hajtott végre, a tökéletes élőlény utáni kutatás során. A történet szerint a mágus egyesíteni akarta a trollok regenerálódó képességet, a quickling nevű szupergyors lények gyorsaságát, a gólemek sebezhetetlenségét, a sárkányok hatalmát és a mára már eltűnt mágikus lények, a beholderek varázsképességét. A kísérlet túlzottan is jól sikerült." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Kérdezz-felelek 56.
HKK Kiadói tervek 2025
Paklibemutató: Tarrgeth
Új HKK webbolt: Mythical Markets
ÜNNEPI MUNKAREND - Beholder Webbolt 2024/2025

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
HKK Kiadói tervek 2025 (17)
Lapötletek (65078)
HKK Online 2 személyes béta teszt (59)
Kérdezz-felelek 56. (15)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8235)
HKK kérdés? (47281)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - életjelző

(AK104) Milyen lényem lesz pontosan akkor, ha egy Vízionárral (új) lemásolok egy Morq Fan Gort? Nos, a Vízionár (új) az életjelzőt nem kapja meg, mivel az csak kézből kijátszáskor kerül a lényre. Morq egyéb képességeit megkapja, ha a másoláskor Morq rendelkezik velük. Ezeket a Vízionár (új) ugyanúgy elveszti, ha megüti az ellenfelet, vagy ha nem tartom fenn. Ha a másoláskor Morqnak már nincs képessége, akkor a Vízionárnak (új) sem lesz.
(AK118) Birtoklással visszavehetek életjelzős lénytis, mivel ez nem egy hatás, hanem egy hatás idézési költsége. Pont olyan mint pl. az áldozásos költség. Ha költségként áldozok, vagy visszaveszek lapot, attól nem véd az életjelző.
(AK130) Kétágú villámmal (új) lelövik az életjelzős Auguromat és egy másik lényemet. Az Augurt megmenti az életjelző, majd ezután használom életmentő hatásként a képességét, hogy megmentsem vele a másik lényt. Sőt, ha nincs rajta életjelző, azt is megtehetem, hogy először megmentem Augurt a saját életpontomból, majd Augurral megmentem a másik lényemet. Nem tiltja semmilyen szabály, hogy több életmentő hatást használjunk közvetlenül egymás után, csak mindig először Augurt kell megmenteni, hiszen olyan lény képessége nem használható életmentő hatásként, ami éppen a gyűjtőbe kerülne.
(AK138) Nem szedi le az életjelzőt a Kétszer kettő. Életjelzőt csak az a lap szed le, amin ez külön fel tüntetve.
(AK93) A Vadócomat megmenti az életjelzője a Lángtengertől, mivel ez a jelzõ képessége, nem pedig a Vadócé.
(AK93) Két lapot szedhetek le az ellenféltől, ha két Vératkám van játékban, és lelövöm az egyiket, mivel a büntetések összeadódnak. Azonban ha van a játékban egy életjelzős lény, akkor nem mondhatom azt, hogy az egyik büntetéssel leszedem az életjelzőt róla, a másikkal megölöm a lényt. Ugyanis, amikor létrejön a büntetés megnevezem a célpont lapokat, mindkettőnél az életjelzős lényt, majd ezután egyszerre létrejön a büntetés, a lény a gyűjtőbe kerülne, az életjelzője pedig megmenti. Egy hatással nem lehet kétszer megölni ugyanazt a lényt.
(AK94) Működik a Nagy Limbó az elõkészítő fázison kívül. A lap nem írja egy szóval sem, hogy csak az előkészítőben működne, csak a jelzőt kell akkor levenni róla. A képessége folyamatosan működik, ha egy lény játékba kerül, azonnal megöli. Az életjelző és a testrész sem nyújt ellene védelmet, hiszen újra és újra elpusztítja a lényt.
(AK99) Nem kap életjelzőt az Esszenciakapoccsal másolt Bestia, mivel a szabálykönyvben az életről azt írtuk, hogy „amikor ezt a lapot az idézési költség kifizetésével a kezedből kijátszod, rakj rá X életjelzőt”. Az Esszenciakapocsnál magát kapcsot játszom ki a kezemből, a lényről semmi esetre sem mondható el, hogy az idézési költség kifizetésével a kezemből játszottam volna ki.
2021. aug. 1-tól az életjelzőt nem kell már különlegesnek tekinteni a jelzőmanipuláló hatások szempontjából, tehát nem kell a lapokra rávezetni, hogy „életjelzőt is”. Az életjelző működése ettől nem változik, és az {életkioltó ikon} ikon sem veszít emiatt a hatékonyságából.
Hasonlóan az előző példához, ha a Visszavágás (új) nem szedi le a lapot (pl. életjelző, vagy Pozitív létsík (új)) miatt, attól a gyógyulás és a laphúzás része még létrejön.
Leszedhetek-e egy életjelzős lényt Az igazság pillanatával (új), ha az ellenfélnek nincs más lapja játékban, hiszen pl. a Déja Vu (új) esetében is a lapra írt sorrendben jönnek létre a képességek, ezen analógia alapján, Az igazság pillanatánál (új) először lelövöm a lény, leesik az életjelző, majd az ellenfélnek fel kell áldoznia. A kérdés jó, és a gondolatmenet azon része is igaz, hogy a lapok hatásai a rájuk írt sorrendben jönnek létre. Ott csúszik félre a dolog, hogy a lények és lapok csak a lap teljes hatásának létrejötte után kerülnek a gyűjtőbe, akkor vizsgáljuk le az életet is, és akkor esik le az életjelző a lényről. Tehát a kérdésre a válasz: nem szedi le az életjelzős lényt Az igazság pillanata (új). Az egyéb hatások mindig a lapra írt sorrendben jönnek létre.
Megvédi az életjelző a lényemet a Vezércseltől, nem kell neki feláldoznom költségként / feltételként. A Vezércsel első képessége nem költség és nem kijátszási feltétel, hanem a lap hatása, így az életjelző megvédi tőle a lényt, sőt akár az izmok is kisüthetők vele, mivel kényszerített áldozás.
Rakhatok életjelzőt A halhatatlanok nagymesterével olyan lényre, ami kijátszás után az ellenfélhez kerül, pl. Tehetetlen monstrum.
Rakhatok-e a Zarknod haragja képességével életjelzőt egy lényre, amit egy sebző varázslat megölne, hogy megmentsem? Csak az az életmentő hatás, ami a lény ÉP-jét (akár közvetlenül is) megnöveli, tehát ezt sajnos nem teheted meg. De ha nemcsak életjelzőt, hanem izmot vagy erőjelzőt is raksz a lényre egyszerre, akkor azt már megteheted, és ha még az izom nem is elég, hogy 0 ÉP fölé gyógyítsa a lényt, az életjelző rákerült, így az meg fogja gyógyítani.

Létrehozás: 2003. december 8. 13:52:28
Utolsó frissítés: 2023. július 13. 13:23:16


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.