Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Rémháború július 20.
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Egy-egy ellen
(Kalandok Földje)
Küldd el képeslapként!
A Kalandok Földjén választhatsz, tömegsebző vagy egy célpontra ható varázslatokat használsz. Az első, bár hatékonyságban alulmúlja a másodikat, különösen értékes, ha egyszerre többen támadnak rád.
Nézz szét a galériában!
HKK Új Nemzedék reakció lapok és erősségük 2021-2024
X. Kelet-Magyarországi HKK Találkozó: sok verseny, sok koncert
Zén bemutató – Rémháború
Varázsdimenzió paklibemutató: Sose halunk meg! (Egérút)
Legendás cél: 1000 lap

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Legendás cél: 1000 lap (22)
HKK Új Nemzedék reakció lapok és erősségük 2021-2024 (24)
Lapötletek (64987)
[HKK Piac] Gyakori / nem gyakori lapok (3219)
Jégmágus kt. alakulna (9372)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (228)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ...
Nézet:
Hmm, ha ez annyira triviális, akkor a "Megújult lapkereső és pakliszerkesztő" topicban, 71-es hsz, miért válaszoltad pont az ellenkezőjét? Méghozzá a Pihenő is meg lett említve, meg az is, hogy a Kódexbe hamarosan be lesz vezetve ez a kiegészítés. Be is lett, 81.2.3.

Úgyhogy a hivatalos válasz: igen, lehet a korábbi Pihenőt is idézni. Hacsak ugye a módosítás értelmezése meg nem tiltja az újjal együtt
 
"költsége nem módosítható" = "semelyik játékos sem módosíthatja a költségét" szerintem, és ez alapján idézhetőnek kellene lennie a Pihenőnek
 
Szerintem mindegy, hogy ki nem módosíthatja, az a lényeg, hogy nem lehet módosítani, de a szabály valóban értelmezhető mindkétféleképp. Ezt akkor hamarosan pontosítjuk a szabályban, én most azt mondanám, nem idézhető.

Ha egy lap szövege azonos a régi kiadással, ezért a régi kiadás is használható, attól még a régi kiadás nem lesz idézhető. Az idézés a lap alján levő dátumot nézi. Én erre a "fura" helyett a "triviális" szót használnám inkább, jobban illik rá.

Balázs: egyetértek, az idézés szabály kicsit fura volt, már akkor is, amikor kitaláltad, hiszen egy, a szabályrendszerben levő anomáliát miért egyes lapok szintjén próbálunk korrigálni? Főleg, ha már volt erre korábban egy próbálkozás, és az sem volt elegendő... De a többség ezzel szimpatizált, végülis ez is több a semminél a kezdő előnyének kompenzálására, fogadjuk el lassan...
 
Azért az nagyon fura lenne, hogy az egyik úrakiadásra igen, a másikra meg nem (mondjuk az egész idézés szabály... fura).
 
Emiatt kérdezem:
"de nem lehet idézni olyan lapot, melynek költsége nem módosítható, vagy nem csökkenthetô."
Itt csak az 1ik félre vonatkozik, erre most megy a szabály vagy sem?
 
Szerintem csak az újat, tekintve, hogy a régi nem 2023 vagy újabb. Hajrá idézés szabály Volt valami a Szirén UR kapcsán is, de lehet az is kivétel volt, majd az okosak megmondják. Nem tudom, ez igaz-e, hogy minden lapra megy-e, ami ugyanazt tudja, mint a régi.
 
Sőt ha jól tudom, akkor a régit is ennek kapcsán.
 
A te tartalékodba fog kerülni.
 
Sziasztok!

Ha ellopok egy lappal egy Halál angyalát és az hozzám kerül, majd ezt kovetően az ellenfél varázslatal a gyűjtőbe küldi, akkor az így a gyűjtő helyett a tartalékba kerülő Halál angyala az én vagy az ellenfelem(eredeti tulajdonos) tartalékjába fog visszakerülni?

Köszönöm a választ előre is!
 
Igen
 
Az új Pihenőt lehet idézni?
 
Nem, a játék megy tovább, csak nem húz lapot értelemszerűen.
 
Sziasztok!

Kérdés:
Megynyertem-e a játékot, ha ellenfelem az előkészítő fázisában már nem tud lapot húzni a paklijából, mivel elfogyott a paklija?

Köszönöm a választ előre is!
 
jogos! ez így szerintem sem kóser, legjobb lenne talán törölni azt a pontot.
 
36.3 itt van pár hsz-szel lejjebb. Automatikusról szól.
 
keversz valamit, az automatikus hatások nem számítanak önálló cselekvésnek...
 
A 36.3 mondjuk elég kemény. Ha ezt komolyan vesszük, akkor semmilyen "ha megsebződik..." vagy "ha a gyűjtőbe kerül..." képesség se működik, hacsak nincs külön kiemelve, hogy az ütés részfázisban is. Hiszen más módon is sebződhet vagy a gyűjtőbe kerülhet az a lény, vagyis ez a kitétel nem jelenti azt, hogy engedné az ütés részfázisban működést.
 
Pont ez a fórum bizonyítja hogy sok esetben hiába olvasgatom mert úgy van ahogy a kodexben kivéve amikor még se úgy van.
Szóval az a biztos ha rakerdezek.
 
Nem. Olvasd el a kódexet

36.2. Az ütés részfázisban önálló cselekvés nem hajtható végre.
36.3. Az ütés részfázisban csak azok az automatikus képességek működnek, amelyek leírása ezt kifejezetten megengedi, vagy erre utasít.
 
A kristálytorony őrzőjének a képessége nem lap kijatszas, hanem
J: megakadályoz egy laposra ható forrást

Akkor a lap kijatszas nem megy, de a képesség se?
 
Reagálni sajnos nem tudsz rá, mert ez a hatás az ütés fázisban jön létre, és ott nem lehet lapokat kijátszani.

Balázs: ok majd egyeztetek Jánossal mit kell változtatni.
 
Mondjuk a Kisebb zant akkor hamar rendbe kéne tenni, mert megjelent 2020-ban, majdnem változatlan szöveggel, és azt gondolná az ember, akkor a régi lap faqja érvényes az újra is.
 
Ez egy jó ökölszabálynak tűnik, hogy akkor csak a 10 évnél régebbi lapok esetében kell összevetni a faqt a kódexszel, az ennél újabb lapoknál nem, mert tudhatjuk, hogy össze lett nézve a faq és a kódex, nem lehet ellentmondás.
 
Sziasztok!

Jól értelmezem hogy most már az immunis krakoch gyűjtőbe küldő képességére lehet reagálni? Pl ködszitálással vagy kristalytorony orzőjével
Ugye régen nem lehetett forrás immunis lapok képességeire sem reagálni de most már lehet.
 
Alapvetően nem, mert a Kódex már nagyon régóta velünk van, ellentmondásos faq legfeljebb a 10 évnél régebbi lapoknál adódhat, tehát sem káosz, sem új nemzedék formátumon ebből nincs gond.
 
Ja, csak ez azt jelenti, hogy egy problémásabb dolognál, hiába mutogat a játékos lap alatti faqt, Mindig meg kellene nézned a kódexet, hátha ott más van. Ez versenyen nagyon lassú tud lenni, és kb. irrelevánssá teszi a lap alatti faqkat, mivel nem bízhatsz igazán bennük.
 
Köszönöm a választ.
 
igy van, ott a kiegészítés is:

"A morfok minden esetben megtartják a morf altípust is, tehát azok a morfok, amelyek altípus alapján hatnak a lényekre, hatnak egymásra akkor is, ha a másodlagos altípusuk eltérő."
 
Nem kell tudnod, hogy a faq a kódex előtt vagy után született. Egyszerűen, ha a kódex és a faq ellentmond egymásnak, a kódex az érvényes.
 
KÓDEX:
"62. Morf altípus

62.0. Minden színtelen lény, aminek a nevében szerepel a „morf” szó, morf altípusúnak számít. Minden ilyen lénynek morf az elsődleges altípusa.

62.1. Ha valaki kijátszik egy morfot, megnevezhet egy színt és egy lény altípust: a morf ilyen színű és altípusú is lesz. Az így megnevezett altípus a morf másodlagos altípusa."


Jól értem, hogy ezek szerint a morfoknak 2db altípusok van? Tehát Hét törzs főnöke szempontjából ha két morf általam választott altípusa mindkét esetben gólem, akkor már 2 különböző (morf, gólem) altípus van nálam az asztalon?
 
  ... | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.